Avatar billede fa7000 Nybegynder
21. september 2005 - 15:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rapportstyring i excel 2003

Rapportstyring i excel udskriver almindeligvis hvert ark enkeltvis.
Er der mulighed for at rapportstyring kan samle arkene i én fil/gruppe og udskrive dette som ét dokument ?
(Problemet er, at vi har en fælles printer og når vi udskriver rapporter, kan der komme mange forskellige rapporter mellem hinanden)
Avatar billede tobler Nybegynder
21. september 2005 - 18:51 #1
Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår dig rigtigt, men hvis du vælger Ctrl+P for print, kan du nederst til venstre vælge hvad du ønsker at udskrive, selection (udvalgt område) entire workbook (alle faneblade) eller pr. default active sheet(s) (aktive ark). Jeg sider med en engelsk Excel-version derfor navnene derfra.
Avatar billede bak Forsker
21. september 2005 - 19:36 #2
I rapportstyring ser der ikke ud til at være muligt, den danner en fil pr ark
Avatar billede fa7000 Nybegynder
02. januar 2006 - 10:57 #3
Jeg lukker