Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
20. september 2005 - 23:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Stilren bling bling overskrift.

Er der ngoen som kender en 3ds max tutorial til at lave lækker bling bling hip hop tekst, som stadig er stilren.

Eller en fil til 3ds max som man kan hente og erstatte en evt. tekst i filen til det man selv vil have?

Håber i kan følge mit spørgsmål :-)
Avatar billede ni Nybegynder
21. september 2005 - 21:52 #1
byg din geometri i max, find modellerings tutorials her: www.maxunderground.com, lav diamanterne teksturer i photoshop, men husk baade at lave et specular, bump, colour, diffuse og reflection -map. de skal loades ind i de tilsvarende kanaler paa dit materiale, vaelg en blinn med transparency i max eller anden 3D applikation. jeg ved ikke hvor meget du ved om 3D og hvad der gaar forud for at lave 3D, men det er i hvertfald saadan jeg ville starte. hvis du har rodet med den slags foer, saa brug et displacementmap til diamanterne, det er bare lidt dyrt i rendertime, men bliver superlaekkert. stilrenheden er op til dig, dit lys, dine teksturer og modellerings kundskaber.
Avatar billede osborne Nybegynder
01. oktober 2005 - 22:24 #2
Hvad mener du med "bling bling hip hop tekst" ?
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
05. oktober 2005 - 13:56 #3
Sådan noget som denne tekst:
http://www.tutorialized.com/tutorial/Bling-Bling-Text/8438
Så bare i fed/lækker 3D.
Avatar billede osborne Nybegynder
05. oktober 2005 - 20:26 #4
Du kan komme langt blot ved at åbne din 3ds max:
1. Create > Shapes > Text, og skrive f.eks. Bling med en god font
2. Prop en Bevel modifier på og stil lidt på de tre outlines
3. Prop en Edit Poly på (eller konverter til Editable Poly)
4. Gå i polygon subobjet mode, vælg toppen af dine bogstaver og brug Bevel knap

Håber det kan få dig igang med at lave nogle fede 3d tekster :-)
Avatar billede osborne Nybegynder
09. oktober 2005 - 01:33 #5
Har du brug for mere info?