Avatar billede jademutter Nybegynder
20. september 2005 - 22:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Extra oplysninger om et word dokument?

Hej Alle

Jeg har modtaget et dokument fra et medlem af min studiegruppe, og jeg er 100%  sikker på at den person ikke har skrevet det. Jeg har søgt på google, men ikke fundet noget.
Findes der et program der kan give mig extra-oplysninger om et word-dokument? f.eks. hvem den oprindelige forfatter er, eller hvornår det oprindelige dokument er skrevet.
Jeg har set på de avancerede egenskaber for dokumenter, men det er ikke nok...

På forhånd tak...

/Jademutter
Avatar billede screem_brille Novice
20. september 2005 - 22:50 #1
så kan du ikke, hvis der ikke står noget der. (altså under avanceret)
Avatar billede jkrons Professor
21. september 2005 - 11:31 #2
Et sådant program ville ikke kunne løse opgaven, hvis vedkommende, der har sendt det til dig, har kopieret teksten fra et andet dokument. Så står vedkommende selv som ejer, forfatter osv. af det nye dokument.
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 00:24 #4
brug for mere hjælp ?