Avatar billede craft Nybegynder
17. september 2005 - 14:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Komplementærmængde i Euquation Editor

Jeg skal bruge tegnet for komplementærmængde, et "aflangt" c. Jeg skriver i Equation Editor, men jeg kan ikke finde tegnet og heller ikke i Hjælpe synes jeg, der er noget at finde. Nogen, der kan hjælpe?
Avatar billede vejmand Juniormester
17. september 2005 - 15:17 #1
I min Equation Editor er den i øverste række, 7. boks fra venstre.
Avatar billede craft Nybegynder
17. september 2005 - 16:24 #2
Det kan jeg godt se, men det er ikke det c, der er aflangt på "langs" altså denne led: <---> men derimod det, der er aflangt på "højden".
Avatar billede craft Nybegynder
18. september 2005 - 11:13 #3
Jeg mangler stadig svar. Anyone?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. september 2005 - 14:59 #4
Jeg har fundet ud af at ASCII koden for det aflange C er 1057, men det kan jeg ikke få til at virke!

jeg har kopieret tegnet fra denne side http://www.formel.dk/symboler/maengdelaere_logik.htm ind på denne side http://www.nellros.dk/ascii.htm men det spiller ikke rigtig, synes jeg.
Avatar billede craft Nybegynder
23. september 2005 - 18:07 #5
Som du selv siger, vejmand, så virker det desværre ikke. Nu har min matematiklærer også sagt, at man bare kan bruge et stort c, C.

Lukker.