Avatar billede darkphazer Nybegynder
16. april 2001 - 00:33 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Gator

Yo....

Det lyder måske sjovt, men jeg vil skide gerne have hjælp. Nu er jeg den type der nægter at installere alle mulige unødige programmer og på det punkt er jeg meget stædig.

En af mine venner har derfor lovet mig 150 kr for at fortælle mig 2 ord.

I bunden af hovedvinduet i Gator skulle der stå en sætning ala:

My -- My -- Coupons Help

De 2 ord der står ved -- og -- vil jeg meget gerne have at vide.

100 point :)

PÅ forhånd tak.

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede dna Nybegynder
16. april 2001 - 00:35 #1
hmm! Det lyder mere som om at du skal bruge et brugernavn/password til noget mindre lovligt.. de plejer nemlig at gøre sådan !! ??

dna
Avatar billede dna Nybegynder
16. april 2001 - 00:35 #2
Hvor er du faktisk dum at høre på... for 150,- kunne enhver da installere et program og afinstallere det igen !!! DOH !!

dna
Avatar billede darkphazer Nybegynder
16. april 2001 - 00:37 #3
dna -> Nej, det skal ikke bruges til ulovlige formål.

Det er nemlig lige Gator han har valgt fordi sidste gang jeg installerede det, crashede det min computer. Bla. derfor vil jeg slet ikke installere det.
Avatar billede olebole Juniormester
16. april 2001 - 00:40 #4
<ole>
dna >> Hørt...!
darkphazer >> Hvad skal du bruge de to ord til? Står de ikke i manualen? :D
/mvh
</bole>
Avatar billede darkphazer Nybegynder
16. april 2001 - 00:42 #5
manualen ????

Så vidt jeg ved installerer gator sig \"streaming\" eller hvad du nu vil kalde det, og jeg er vel nødt til at installere det for at få manualen.
Avatar billede darkphazer Nybegynder
16. april 2001 - 00:46 #6
Er der ingen der har Gator, eller har jeg misforstået formålet med eksperten ???

Går det ud på at anklage hinanden eller går det ud på at hjælpe hinanden ?
Avatar billede olebole Juniormester
16. april 2001 - 00:49 #7
At hjælpe - og somme tider at undlade at \'hjælpe\' :)
Avatar billede hypherion Nybegynder
16. april 2001 - 00:53 #8
Hmmm...er ret ligeglad hvad du skal bruge det til, men her har du dem:

Ord1: Info
Ord2: Offers

/Hypherion
Avatar billede dna Nybegynder
16. april 2001 - 00:53 #9
for 150,- er jeg villig til at installere alle programmer... lade min computer crashe... installere mit OS forfra.. og stå på hovedet under hele forløbet... :-)

dna
Avatar billede darkphazer Nybegynder
16. april 2001 - 00:57 #10
Weeee...har lige tjent 150 kr.

Tusind tak Hypherion
Avatar billede smms Nybegynder
16. april 2001 - 00:59 #11
dna > Husk at fjerne det spyware Gator har instaleret
Avatar billede hypherion Nybegynder
16. april 2001 - 01:02 #12
smms -> Spyware ?!?!?!?!?!?!

Piiiiiv......
Avatar billede smms Nybegynder
16. april 2001 - 01:05 #13
Det er der mange FreeWare programmer der gør (CuteFTP) og det bedste er SpyWaren bliver selvom du afinstalrer FreeWare programmet

Fjernes med AdAware
http://www.lavasoft.de/aaw/
Avatar billede dna Nybegynder
16. april 2001 - 02:05 #14
Hvad er det spyware ?
Avatar billede syserror Nybegynder
16. april 2001 - 02:13 #15
Noget lort der undersøger hvad du foretager dig og sender informationerne videre til producenten, som så tjener mange penge på at sælge det videre til andre der kan bruge det.