Avatar billede jeanette18 Nybegynder
11. september 2005 - 22:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mappe visninger driller

Jeg har en mappe indeholdende ca. 300 dokumenter som jeg ønsker vist som OVERSIGT. Men... når jeg lukker mappen igen og vender tilbage senere ja så står dokumenterne igen opført i DETALJER (som er standard indstillingen for samtlige mine mapper)

Skulle mappen ikke kunne "indstilles" seperat ?
Avatar billede vejmand Juniormester
11. september 2005 - 22:55 #1
Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis -> Flueben i "Husk hver mappes visningsindstillinger"
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
13. september 2005 - 22:43 #2
Heysa. Jamen den går ikke da jeg så får samtlige mine mapper vist som OVERSIGT hvilket jeg ikke ønsker. Blot den her ene mappe (som jeg også skriver i forvejen) er jeg interesseret i at få vist som OVERSIGT. Jeg mener at mappen pr. automatik burde gemme den sidste manuelle indstilling - hvilken den så ikke lige vil gøre her.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. september 2005 - 07:13 #3
Du skal netop ha flueben i "Husk hver mappes visningsindstillinger" for at hver enkelt mappe gemmer den sidste manuelle indstilling.

Prøv at sætte det flueben, og så vælg forskellige visninger på nogle mapper.

Når du så lukker og åbner igen, huskes de forskellige visninger.

Det gør de ihvertfald hos mig, det er vel også det der ligger i beskrivelsen: "Husk hver mappes visningsindstillinger"
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
14. september 2005 - 14:13 #4
Hov undskyld vejmand - den angivelse du lagde klokken 22.55 mindes jeg som: funktioner - mappeindstillinger - anvend på alle mapper, og glemte fuldstændig at der var muligheden du nævnte. Har tjekket op nu ok det virker som det skal :)
Tak for indsatsen :)
Avatar billede vejmand Juniormester
14. september 2005 - 14:16 #5
Velbekomme, og tak for point.  c",)