Avatar billede allan-allan Nybegynder
11. september 2005 - 15:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

tekststørrelse for småt på visse internet sider

Hej derude, Jeg håber at nogen kan hjælpe mig med følgende problem: Ganske pludselig er tekststørrelsen blevet for lille på visse hjemmesider, til at jeg kan læse hvad der står på dem. F.ex. er teksten så lille på degulesider.dk mf., at det er umuligt at anvende siden. Experten.dk er derimod uændret, altså problemfri. Er der nogen der har en ide om hvad det skyldes, og hvordan jeg kan løse det?

På forhånd tak.
Avatar billede boxer Nybegynder
11. september 2005 - 15:42 #1
Under Vis vælger du tekststørrelse og sætter den til mellem.
Du kan også bruge control og scrolhjulet på din mus.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
11. september 2005 - 15:43 #2
Ja, du har sikkert ændret på tekststørrelsen (måske ved et uheld...). Man kan på en side sætte en minimumsstørrelse så dette er nok grunden til at det ikke er alle sider som er påvirket.
I Internet Explorer sættes til tilbage gennem Vis -> Tekststørrelse -> Medium.
I Firefox er det Vis -> Tekststørrelse -> Normal (el. Ctrl+0)
Avatar billede allan-allan Nybegynder
11. september 2005 - 15:48 #3
Det gik sku' hurtigt... Og søre'me om i ikke havde ret. Tusinde tak.
Avatar billede allan-allan Nybegynder
11. september 2005 - 15:50 #4
Kunne desværre kun acceptere til en af jer, og det gik efter først til mølle princippet
Avatar billede boxer Nybegynder
11. september 2005 - 15:53 #5
Velbekomme.