Avatar billede alex15 Nybegynder
10. september 2005 - 12:16 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

PS2 på bærbar

Hey eksperter..

findes der en ledning eller noget i den retning, som gør jeg man kan tage sin PS2 og bruge den på ens bærbar computer..?

Altså så man bruger bærbaren's skærm som TV skærm nærmenst?

mvh. Alex
Avatar billede screem_brille Novice
10. september 2005 - 12:21 #1
Nej det er ikke muligt, da din bærbare kun har video out og ikke video in
Avatar billede screem_brille Novice
10. september 2005 - 12:21 #2
(i bedste tilfælde har den video out)
Avatar billede alex15 Nybegynder
10. september 2005 - 15:42 #3
ja okay, men man kan ikke så video in til det eller hvad? et extern kort eller sådan noget?
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
10. september 2005 - 16:28 #4
Du kan købe et eksternt USB tvkort som du kan tilslutte til din bærbar. På den måde kan du tilslutte en hvilkensom helst videokilde til din bærbar. De fåes fra omkring 500 kr. alt efter kvalitet. Her er et eksempel: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=15509
Avatar billede alex15 Nybegynder
10. september 2005 - 16:31 #5
okay, lyder godt :P men hvilken kvalitet ville du så råde mig til at købe? har en dell computer, jeg ville gerne skulle spille lidt PS2 på den, nårh man var på ferie osv.
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
10. september 2005 - 16:39 #6
Nu har jeg ikke det store erfaring med TV kort, men har et billigt(internt) som jeg også har prøvet at tilslutte en PS2 til og jeg synes kvaliteten var udemærket. SÅ hvis du bare skal bruge den til at få overført billede fra din PS2 til computeren tror jeg ikke du behøver at købe noget særligt dyrt, det spiller dog en større rolle hvis du vil bruge det til at gemme videoer osv.
Avatar billede alex15 Nybegynder
10. september 2005 - 16:44 #7
skal jeg ikke, skal kun bruge den til at spille lidt FAFI2005 på og sådan noget ;) så..
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
10. september 2005 - 16:48 #8
Så prøv med den løsning :)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
10. september 2005 - 16:53 #9
Smider lige et svar i tilfælde af pointuddeling :D
Avatar billede alex15 Nybegynder
10. september 2005 - 17:08 #10
bare i orden mester.. og tak for hjælpen :)
Avatar billede screem_brille Novice
10. september 2005 - 21:45 #11
LOL slut med hjælp herfra (og ja du får et ringe resultat, men det opdager du jo nok...)
Avatar billede alex15 Nybegynder
11. september 2005 - 17:40 #12
hvorfor så sur? :S du sagde jo at man ikke kunne overhoved, men det passede jo ikke, hvorfor skulle jeg så give dig point? :)
Avatar billede screem_brille Novice
11. september 2005 - 19:06 #13
du finder jo ud af hvor godt et resultat du får, og så har du spildt de penge (som var bedre givet ud til en rigtig fladskærm), men det bestemmer du jo selv (det kaldes lærepenge *G*)
Avatar billede alex15 Nybegynder
12. september 2005 - 20:59 #14
hehe, men nu koster en rigtig fladskærm jo også en del flere penge :-) 500 kr for at kunne spille på din puter er da okay? men er kvaliten da så dårlig eller hva?
Avatar billede screem_brille Novice
12. september 2005 - 21:18 #15
nu har du jo accepteret, og må derfor være tilfreds med det svar du har fået, så vil ikke svare dig yderligere.
Avatar billede alex15 Nybegynder
12. oktober 2005 - 21:52 #16
nej okay, det også fair nok, sorry :o) men er ellers meget venlig med at dele point ud, så må bare skylde dig til en anden gang :)