Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
10. september 2005 - 09:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

www.jannickh.dk knapper til venstre skal designes anderledes

Forsiden, tekst & foto, søndersø. osv. skal laves om så de ser pænere ud.

Kan det lade sig gøre at lave en knap til mig. Hvor jeg derefter selv kan bestemme hvad der skal stå af tekst indeni.

Det er mere hvis jeg engang skal have lavet nogle flere senere:

Taastrupmanden.
Avatar billede edvardj Novice
10. september 2005 - 10:11 #1
Avatar billede heg Nybegynder
10. september 2005 - 12:40 #2
Eller reagerede på kommentarer således at vi se om du har fået nået ud af den hjælp du tilbydes
Avatar billede helle100 Nybegynder
11. september 2005 - 20:38 #3
Kan kun tilslutte mig...
Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
13. september 2005 - 20:36 #4
Jeg har lukket, nogle af mine spørgsmål nu, er ved at lukke resten ned nu
Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
13. september 2005 - 20:42 #5
tak