Avatar billede peditor Nybegynder
09. september 2005 - 11:31 Der er 4 kommentarer

XP vil hverken lukke ned eller genstarte?

XP vil hverken lukke ned eller genstarte. Problemet opstod pludseligt. Jeg kørte en repair på XP og pc'en virkede generelt bedre. Men kan stadig ikke lukke ned eller genstarte......
Avatar billede peditor Nybegynder
09. september 2005 - 11:33 #1
PC'en er en bærbar DELL Latitude, Pentium M 1,4GHz
Avatar billede boxer Nybegynder
09. september 2005 - 11:57 #2
Under kommandoen kør, skriver du sfc /scannow. Du skal sandsynligvis bruge din XP skive.

Virker det ikke højreklikker du på det drev styresystemet et installeret på, vælger egenskaber og fanebladet Funktioner. Lav en fejlsøgning og sæt flueben i begge bokse.
Genstart din PC - det tager lidt tid at lave fejlsøgningen.
Avatar billede peditor Nybegynder
13. september 2005 - 16:39 #3
Under kommandoen kør, skriver du sfc /scannow. Du skal sandsynligvis bruge din XP skive-> det vil den ikke være med til....

Under kommandoen kør, skriver du sfc /scannow. Du skal sandsynligvis bruge din XP skive.

Virker det ikke højreklikker du på det drev styresystemet et installeret på, vælger egenskaber og fanebladet Funktioner. Lav en fejlsøgning og sæt flueben i begge bokse.
Genstart din PC - det tager lidt tid at lave fejlsøgningen.

Jeg kan ikke scanne hvis jeg sætter flueben i begge bokse.....

Med andre ord - det virker ikke.
Avatar billede peditor Nybegynder
13. september 2005 - 16:40 #4
Under kommandoen kør, skriver du sfc /scannow. Du skal sandsynligvis bruge din XP skive-> det vil den ikke være med til....

Under kommandoen kør, skriver du sfc /scannow. Du skal sandsynligvis bruge din XP skive.

Virker det ikke højreklikker du på det drev styresystemet et installeret på, vælger egenskaber og fanebladet Funktioner. Lav en fejlsøgning og sæt flueben i begge bokse.
Genstart din PC - det tager lidt tid at lave fejlsøgningen.

Jeg kan ikke scanne hvis jeg sætter flueben i begge bokse.....

Med andre ord - det virker ikke