Avatar billede the_nest Nybegynder
08. september 2005 - 19:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Loop-Back Problemer

Hej jeg har en Interjak 300 og kan bare ikke finde et sted at slå loop-back til... Er der nogle der kan hjælpe??
Avatar billede the_nest Nybegynder
08. september 2005 - 20:44 #1
Jeg kan ikke se min hjemmeside fra min eget netwærk, kun fra internettet.
Avatar billede mothail Nybegynder
16. september 2005 - 11:13 #2
Jeg sidder i lidt af samme problem med en cisco router.
En løsnings model kan være at du din i c:\windows\system32\dirvers\etc\hosts
skriver din server's lan ip ind, efterfulgt af dit domæne.
192.168.1.1      domain.dk
Det den gør, er at den tjekker din hosts fil, inden den går ud og slå op i en dns server.
Avatar billede the_nest Nybegynder
17. september 2005 - 09:52 #3
Har kastet routeren over nakken og bruger min server i stædet.... :)
Avatar billede the_nest Nybegynder
17. september 2005 - 09:53 #4
er dog et muligt svar, men jeg skulle bruge loop-back til en ahnden typer server der kører på min server... :) men ellers tak....
Avatar billede mothail Nybegynder
17. september 2005 - 09:55 #5
Hvilken type server skulle det så være?
Avatar billede the_nest Nybegynder
19. september 2005 - 09:33 #6
Det er bare en spil server der er delt op i 3 og af en eller anden gund kun virker over nettet hvis man lader dem tale sammen over wan ip...