Avatar billede skirk Nybegynder
31. august 2005 - 15:21 Der er 8 kommentarer

Exchange 2000/Outlook 2003 mail signatur

Hej med jer

Jeg kunne godt tænke mig at kune indstille hvilken mail signatur bruger af min Exchange 2000 server benytter. Altså kan man ikke sætte en signatur på en OU og fx når personen logger på kigger den insætter den personens navn i emailen.

Altså en form for variabel signatur.

Det ville være lækker hvis man kunne, for tænk hvis man skulle gå rundt til 200 bruger og sætte mail signatur på :(

Håber at der er nogle som kan hjælpe :)
Avatar billede skirk Nybegynder
31. august 2005 - 15:24 #1
Hov der var lidt fejl, her er en rettet version :) :

Hej med jer

Jeg kunne godt tænke mig at kune bestemme hvilken mail signatur bruger af min Exchange 2000 server benytter. Altså kan man ikke sætte en signatur på fx en OU og når personen logger på, kigger den i fx AD på brugerens navn og insætter det i signaturen til emailen.

Altså en form for variabel signatur.

Det ville være lækkert hvis man kunne, for tænk hvis man skulle gå rundt til 200 bruger og sætte mail signatur på :(

Håber at der er nogle som kan hjælpe :)
Avatar billede no_stress Nybegynder
31. august 2005 - 15:59 #2
Programmet GFI MailEssentials kan det du efterspørger. I freeware versionen er det dog kun muligt at oprette en signatur.
http://www.gfi.com/mes/
Avatar billede karser Nybegynder
31. august 2005 - 23:27 #3
Findes og et progr. der hedder eXclaimer (www.exclaimer.com) som kan det!

Koster omkring 3.000,- så vidt jeg husker! ;o)
Avatar billede skirk Nybegynder
01. september 2005 - 11:15 #4
Oki det er fint men har i nogle erfaringer med programmerne?
Avatar billede no_stress Nybegynder
01. september 2005 - 17:58 #5
Jeg kan kun anbefale dig at prøve GFI MailEssentials. jeg har dog kun brugt programmet til at lave signatur med. og kender derfor ikke rigtig de andre funktioner i programmet.
Avatar billede skirk Nybegynder
01. september 2005 - 22:46 #6
til no_stress:

Der er også kun signatur delen jeg skal bruge. Men kan man sætte den op til så når fx en bruger som hedder Brian logger på så bruger den en signatur template og automatisk indsætter Brian's navn?
Avatar billede skirk Nybegynder
01. september 2005 - 22:46 #7
Jeg kan ikke få dig til at kontakte mig på mail kristiansk@gmail.com ?
Avatar billede no_stress Nybegynder
01. september 2005 - 22:54 #8
Programmet kan håndtere nogle få variabler bla. navn på den person der logger ind