Avatar billede fuldstop Nybegynder
30. august 2005 - 21:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Program som logger internetforbindelse.

Er der nogle som kender til et gratis program som logger om internettet er tilgængeligt, og som evt. kan tegne grafer.
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. august 2005 - 22:03 #1
snakker vi trådløst eller kabler
Avatar billede fuldstop Nybegynder
30. august 2005 - 22:04 #2
det er trådet netværk, det er for at tjekke min internetudbyder, de har ekstrem mange downperioder.
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. august 2005 - 22:10 #3
Det kan du scripte dig ud af med f.eks. perl men jeg må indrømme at jeg ikke ved om der allerede er lavet scripts eller programmer der, med givne intervaller poller en server over nettet og logger om den er i live. Det virker dog som en relativ enkel opgave at scripte
Avatar billede fuldstop Nybegynder
03. december 2006 - 17:56 #4
bufferzone smider du lige et svar (for ulejligheden :))
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. december 2006 - 20:22 #5
Den bette kommentar behøver jeg ikke point for, tag du dem selv til et fremtidigt spørgsmål. Det kan være jeg så kan gøre mig fortjent der
Avatar billede fuldstop Nybegynder
15. december 2006 - 12:33 #6
lukket