Avatar billede eyesonly Nybegynder
30. august 2005 - 12:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Deluxe Paint Animator

Jeg husker fra de gode gamle dag et program jeg havde, til en af mine første PC'ere, ved navn Deluxe Paint Animator.

Så vidt jeg ved er det Electronic Arts der har lavet det, men jeg er ikke helt sikker. Det er efterhånden en del år siden, så jeg kunne da godt forestille mig at man kunne downloade det gratis i dag.

Her er mit problem:
Jeg har efterhånden kigget ALLE googles søgeresultater igennem + diverse forums, men uden held. Jeg kan kun finde begrænset info om det gode gamle program og da SLET ikke nogle steder det kan downloades. Så hvis der er en der kan fortælle mig hvor jeg kan downloade det eller hvorfor jeg ikke kan så ville jeg blive en glad mand!

På forhånd tak.
Eyes

PS: Jeg ved godt det er et 2D animations program, men kunne ikke finde en kategori der passede bedre!
Avatar billede eyesonly Nybegynder
30. august 2005 - 12:10 #1
Lige en tilføjelse:
Jeg tror egentlig nok den hed Deluxe Paint Animator 2
Avatar billede eyesonly Nybegynder
30. august 2005 - 13:01 #2
Jeg fandt efter laaaaaaaaaaang tids søgen en beskeden lille side der ønsker hedder Deluxe Paint Tribute, hvor man kan DL det: http://www.ournet.md/~dpaint/