Avatar billede stiedl Nybegynder
02. november 1999 - 22:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Priser på SQL Server

Hvad koster en SQL Server for et helt år?

Hvor får man den bedste service?
Avatar billede fuxi Nybegynder
02. november 1999 - 23:01 #1
Det kan faktisk være svært at finde ud af, da det afhænger af brugen. Men prøv at ring til Zytech på Tlf. 40 88 00 00 de skulle vide det ;0)
Avatar billede stiedl Nybegynder
02. november 1999 - 23:26 #2
Vi er enige om at jeg skal leje en Server og ikke købe?
Avatar billede villadsen Nybegynder
03. november 1999 - 00:02 #3
Stiedl, skal du leje en server (webhotel) så du kan afvikle ASP på Internettet?
Så plejer man normalt at leje sig ind på en Internet Information Server hos en udbyder.

Digiweb sælger 60 mb plads for 229,- / måned
Det må jo så blive 2.748,- for et år

Specifikationer:
http://www.digiweb.dk/produkter/station.asp?valg=asp

Hvis du skal leje en server (altså en computer med server-software, der er koblet på nettet hele tiden) snakker vi rigtig mange penge.

Avatar billede stiedl Nybegynder
03. november 1999 - 10:18 #4
Det skal jeg
Avatar billede villadsen Nybegynder
03. november 1999 - 22:58 #5
Prøv at snakke med TeleDanmark:
http://www.teledanmark.dk/menu/sm1316.htm

eller UNI2:
http://www.uni2.dk/produkter/vis_artikel.php3?id=83&kategori=83

De har ikke opgivet priserne på webbet.

Men ingen af stederne lejer de selve serveren ud. Det er altså kun  den fysiske opbevaring og forbindelsen til nettet de sælger. Men du kan jo evt. snakke med Zitech om leje af serveren. Jeg ved ikke om de vil leje ud for et år, men det kan det være.
Avatar billede stiedl Nybegynder
04. november 1999 - 09:29 #6
Ok, det lyder som noget jeg kan bruge
Avatar billede mlykke Nybegynder
04. november 1999 - 18:36 #7
stiedl >> Både UNI2 og tele.dk er extremt dyrer med deres serevrcamp, men du kan ringe til digiweb, for de lejer servere ud(inkl. hardware), for omkring 2400 kr om måneden mener jeg (vidst nok uden moms)

Men søg på jubii så finder du altså en del som lejer servere ud, og hvis det gerne må være en server i USA så findes der RIGTIG mange og mange af dem er faktsik rimelige billige.