Avatar billede donnerfar Nybegynder
24. august 2005 - 17:35 Der er 5 kommentarer

Opsætning af trådløst netværk langdistance

Hej.

Mig og min kammerat vil gerne have opført et trådløst netværk. Vi bor i forskellige huse, og der er ca. 50-70m mellem os. Jeg har haft kigget lidt på nogle antenner og sådan, men kan det lade sig gøre uden? og hvis man skal have en antenne, hvordan sættes sådan en så til? Jeg har i forvejen en router til trådløst netværk.

Tak
Avatar billede a1a1 Novice
24. august 2005 - 17:59 #1
det kan lade sig gøre, jeg finder lige noget...:o)
Avatar billede a1a1 Novice
24. august 2005 - 18:05 #2
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. august 2005 - 18:45 #3
Prøv at se de links der er opgivet i dette spørgsmål, du kan relativt let selv lave rigtig gode retningsbestemte antenner

http://www.eksperten.dk/spm/640759
Avatar billede kenp Novice
24. august 2005 - 19:51 #4
eller som ejg så i et andet spgøsmål www.cantenna.de (på tysk) men samme side på engelsk www.cantenna.com
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. august 2005 - 19:57 #5
De kan selvfølgelig også købes, bl.a. D-link har nogle fornuftige modeller til rimelige priser