Avatar billede flash_gordon Nybegynder
12. april 2001 - 21:23 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Wave til Mp3 (Hvordan?)

Jeg leder et program som kan omdannne en wave fil til mp3 (et såkaldt audio ripper program) men jeg har problemer med at finde et der er lille nok til at jeg gider downloade det, og så var det at jeg tænkte på jer. Har i et forslag et lille easy-to-use program som fylder meget lidt?
Avatar billede cvsac Nybegynder
12. april 2001 - 21:25 #1
audiocatalyst er det fedeste program til det
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
12. april 2001 - 21:27 #2
Jeg prøver det.. hvad er adressen til deres hjemmeside?
Avatar billede cvsac Nybegynder
12. april 2001 - 21:30 #3
Avatar billede snipper Nybegynder
12. april 2001 - 21:42 #4
Ellers er der jo Musikmatch Jukebox som du kan downloade en gratis \"basic\" version af her: http://www.musicmatch.com/home/

I den øverste menu klikker du på \"download\" så \"basic\" osv.
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
12. april 2001 - 21:51 #5
Hmm.... jeg kan ikke downloade derfra, men du vil kan du downloade det og sende det til min email adresse. (Chokpop@hotmail.com)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
12. april 2001 - 22:06 #6
http://www.winamp.com/plugins kan du finde et output plugin til mp3!
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
12. april 2001 - 22:09 #7
nej det er lige meget, jeg ta\'r musicmatch
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
12. april 2001 - 22:15 #8
Winamp adresser kan jeg ikke komme ind på. Kan i det, eller er den gået ned...
Avatar billede webmasterdk Praktikant
12. april 2001 - 22:16 #9
virker fint her!
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
12. april 2001 - 22:25 #10
Jeg tror jeg tager Musicmatch..selvom det fylder 10 mb...
Avatar billede webmasterdk Praktikant
12. april 2001 - 22:33 #11
du kan hente winamp her= http://download.nullsoft.com/winamp/client/winamp274_std.exe
det fylder kun 890Kb
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
12. april 2001 - 23:00 #12
Jeg tror winamp løber med sejeren!
Jeg skal lige prøve det
Avatar billede webmasterdk Praktikant
14. april 2001 - 00:15 #13
flash_gordon >> fik du det til at virke??
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
16. april 2001 - 22:18 #14
nej, mine højtalere kan ikke afspille fra en cd.. ved ikke hvorfor?
Har i nogen ideer?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
16. april 2001 - 22:23 #15
hvis du kanåbne computeren skal du se om der går et lille kabel udover strøm og datakabel ned til dit lydkort, kablet plejer at have 3 ledninger og burde være til venstre bag på drevet!
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
19. april 2001 - 19:40 #16
Er det ikke noget med at hvis man åbner \"computeren\" så gælder garentien da ikke mere... og jeg er bestemt ikke nogen haj til at rode rundt derinde.
For tiden så optager jeg en lyd fra en cd og konvertere dem til mp3 og så endelig kan jeg høre musikken... Jeg bruger forresten Music Match.
Så hvis Snipper skrive et svar her på skal jeg med glæde give ham de 30 point.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. april 2001 - 21:59 #17
Om garantien ryger bare ved at åbne den, det tror jeg mu ikke! men hvis du ikke er nogen haj til det skal du nok undlade at gøre!
Avatar billede snipper Nybegynder
19. april 2001 - 23:57 #18
Oki, her er et svar. God fornøjelse med Music Match ;-)