Avatar billede kwudo Nybegynder
17. august 2005 - 15:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lovligt at lave egen chat?

Hey, jeg tænkte på om det egentlig er lovligt at lave sin egen chat?

Man skal selvfølgelig kun oprette sin bruger hvor man skriver en kode og et brugernavn, og så bliver ens ip tilføjet til databasen så jeg kan hvem der har gjort det hvis en af de danske regler bliver overtrådt.

Og så oplyser jeg selvfølgelig også at man ikke må skrive sit tlf nr, fulde navn, osv . Og så er der link til sikkerchat, men er det overhovedet lovligt at starte en chat selv?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
17. august 2005 - 16:02 #1
Ja det er helt lovligt...det skulle der ikke være nogle problemer med. Sålænge din side ikke fx bryder copyright loven eller andet men det skulle ikke blive noget problem !
Avatar billede kwudo Nybegynder
17. august 2005 - 16:03 #2
Okay, tak :)
Avatar billede h0lte Nybegynder
17. august 2005 - 16:17 #3
Nej, det kan være lovligt, du må ikke lave i java, www.n.dk (netstationen) har monopol på det. men ved ikke med flash om habbohotel har monopol på det..
Avatar billede kwudo Nybegynder
17. august 2005 - 16:59 #4
Havde bare tænkt mig at lave en text chat.. ;)
Avatar billede h0lte Nybegynder
17. august 2005 - 17:04 #5
så tror jeg ikke der skulde værer problemer (:
Avatar billede kwudo Nybegynder
17. august 2005 - 17:07 #6
Nej, havde jeg heller ikke regnet med. Men for en sikkerheds skyld =)
Avatar billede keysersoze Guru
17. august 2005 - 17:53 #7
må man ikke lave en chat i java??? heh, det er jeg nu ret sikker på ikke er rigtigt. netstationen har "monopol" (hvilket jeg dog vil kalde copyright) på deres egen chat, men at lave chats i java tvivler jeg nu på at man kan få monopol på :)