Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. august 2005 - 19:28 Der er 1 løsning

voIP adapter med mulighed for tilslutning af ISDN telefon

Hej

Jeg er den lykkelige ejer af en meget lækker ISDN telefon. Nu vil jeg gerne spare nogle penge og IP telefoni lyder ikke som nogen dårlig ide. ADSL linien har været oppe at køre i mange år og vi har kun beholdt ISDN for at have 2 telefon linier og vores lækre ISDN telefon.

Men hvem sælger en voIP adapter til ISDN telefoner (og også gerne analoge) for under 3000 kr.

Er der efterfølgende nogle voIP udbydere der vil understøtte den?

MVH J;-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. august 2005 - 13:10 #1
lukker, har muligvis selv fundet en løsning, ved et tysk selskab.