Avatar billede kokborg Nybegynder
15. august 2005 - 18:05 Der er 6 kommentarer

MP3 afspiller bliver til diskettedrev?!

hey med jer!!

jeg har et problem med min MP3 afspiller, når jeg sætter den i USB porten står den som et diskettedrev og ikke mp3 afspiller?! hvordan kan dette løses?!! der står at der kun er plads til en norman diskette selvom min mp3 har 128 mb kapacitet?! HJÆLP!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. august 2005 - 18:15 #1
PS: Du får bedre FEEDBACK i dette spm. hvis DU også giver tilsvarende på dine tidl. spm.:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=kokborg&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede kokborg Nybegynder
15. august 2005 - 18:19 #2
altså hvis jeg svarer på indlæg?
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. august 2005 - 19:30 #3
Nej, ved at du for lukket dine spørgsmål når du har fået et brug bart svar eller for det lukket hvis der ikke kan findes en løsning som du kan bruge.
Avatar billede kokborg Nybegynder
15. august 2005 - 19:56 #4
kom nu en eller anden.. PLEASE
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. august 2005 - 11:21 #5
[15/08-2005 18:15:37] ...

SÅ ka' vi 'snakke' sammen...
Avatar billede varmeskud Praktikant
08. september 2005 - 08:30 #6
ikke engang lukke det her spørgsmål kan personen

LOL ;-)