Avatar billede clouise Nybegynder
15. august 2005 - 14:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

deeplinking i et frameset

Kan det lade sig gøre at linke til en underside i et frameset?

Dvs. så man kan sende et link til en anden og få en specifik undeside frem med det samme...
Avatar billede roenving Novice
15. august 2005 - 14:04 #1
Er det denne type, du er ude efter: http://roenving.users.whitehat.dk/WD5Opacity.html ?-)

Bemærk ændringen i adresselinjen, når du kommer ind, og se kode/forklaring ved at klikke på teksten nede til venstre !-)
Avatar billede clouise Nybegynder
15. august 2005 - 14:11 #2
ja, det er lige præcis det jeg leder efter - tak for hjælpen!

Vil du oprette et svar, så du kan få points?
Avatar billede roenving Novice
15. august 2005 - 14:13 #3
Velbekomme '-)

-- og da måden, det er lavet på, er stærkt afhængig af den måde, man ellers benytter sig af navigation, kan du se en anden her: www.spywareinfo.dk, og du er selvfølgelig velkommen til at stille supplerende spørgsmål !-)
Avatar billede clouise Nybegynder
15. august 2005 - 14:19 #4
ok - tak for det...
Avatar billede roenving Novice
15. august 2005 - 14:20 #5
-- og jeg takker for point ;~}