Avatar billede sijle Nybegynder
14. august 2005 - 18:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan man komprimere .GHS filer

Når jeg laver et ghost og producerer ghs. filer fylder det en del.
Er der nogen programmer der kan komprimere output filerne (uden tab af data)??
Avatar billede old-faithful Praktikant
15. august 2005 - 00:25 #1
Hvis du vil komprimere dem så de fylder mindre, men stadig skal dekomprimeres når de skal bruges, kan du jo bruge et almindeligt komprimeringsprogram, som IZArc, der kan komprimere til bl.a. ZIP-format.

Hent IZArc her: http://www.izarc.org/
Avatar billede sijle Nybegynder
18. august 2005 - 21:40 #2
Jeg synes ikke at brugerfladen er super brugervenlig... Kan du evt. guide mig igennem en gang??
Avatar billede old-faithful Praktikant
19. august 2005 - 13:05 #3
Den letteste måde er:

1. Installér IZarc

2. Klik på filerne der skal komprimeres, med højre museknap.

3. Vælg punktet "IZarc" og dernæst "Add to..."

Forresten mener jeg at Ghost vist har en funktion der kan splitte store ghs filer op i flere "stykker", men det er en anden sag.
Avatar billede sijle Nybegynder
21. august 2005 - 13:55 #4
Tak for hjælpen!
Avatar billede old-faithful Praktikant
21. august 2005 - 13:56 #5
No problem ;-)