Avatar billede Slettet bruger
11. august 2005 - 20:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indsætning af jpeg image i 3d orbit

Har tegnet en fin "kagedåse", hvor "låget" kan tages af.(slukke lag xx) Jeg vil gerne have lagt et billede på låget, så det også følger med, når hele dåsen kører i 3d continous orbit. Jeg har ladet mig fortælle at det kan gøres i Solid Works - kan det lade sig gøre i ACAD eller evt. i ACADM
Avatar billede ni Nybegynder
23. september 2005 - 19:33 #1
det kan goeres i stort set alle 3D programmer. husk at bruge .tga istedet for .jpg, hvilket er et uegnet teksturformat pga. dets kompression. jeg vil anbefale at du lavede det i et andet program end ACAD, jeg kender intet til teksturereing i ACAD eller ACADM. hent Blender eller Cinema 4D, de er begge gratis og kan mere end rigeligt. Husk ACAD er til konstruktion ikke eye candy.

http://www.blender3d.org/cms/Home.2.0.html
http://www.maxon.net/
Avatar billede osborne Nybegynder
31. oktober 2005 - 19:21 #2
Hvis du har mulighed for det så vil jeg anbefale at du ser på et af AutoDesk's 3D programmer (3ds max eller Maya), de er begge fantastiske til den slags arbejde .. men de er ikke gratis (det mener jeg heller ikke at Cinema 3D er.. men også et rigtig godt 3d program)
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2006 - 18:24 #3
SolidWorks kunne