Avatar billede ken_n Nybegynder
11. august 2005 - 12:59 Der er 2 kommentarer

Compaq iPAQ 3620

Hejsa, jeg har været så uheldig at min iPaq røg i en kasse under flytning som først nu er pakket ud, ca 2 mdr. efter flytningen. Derfor er den løvet tør for strøm. og efter jeg har sat den i laderen viser det sig at den åbentbart har tabt alle data, den virker i hvert tilfælde tom. Min stor problem er så at cden med alle pogrammer er sporløst forsvundet under flytningen, så jeg kan ikke engang bare reinstallere de. Hvor får jeg fat i en ny cd? Jeg købte iPAQén brugt og mangler derfor også en brugermanual på dansk hvis den da findes. Er der en som kan hjælpe mig. Skriv gerne til mig på flg. email: thorken@mail.dk

På forhånd tak

Ken Nielsen
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. august 2005 - 15:07 #1
Et forslag til at starte med, er at flytte spørgsmålet fra PalmOS til WinCE/PocketPC.

Du risikerer at personen der kan hjælpe dig, ikke læser i PalmOS kategorien, men gør det i WinCE/PocketPC.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. august 2005 - 15:10 #2
der er ikke meget, men måske kan du bruge noget fra: http://h18007.www1.hp.com/support/files/HandheldiPAQ/us/locate/105_6165.html

Hvad er det du savner på den? - er det hele windows der er væk, eller er det kun nogle bestemte programmer?