Avatar billede vandhunden Nybegynder
11. april 2001 - 18:16 Der er 15 kommentarer og
5 løsninger

www.CYBERRIKKE.dk

Nu, er jeg kommet til det punkt, hvor jeg godt vil have nogen eksperter til at teste min chatrobot. Jeg vil gerne høre om jeres generelle opfattelse af:
-Design
-Loadtid
-Kombatilitet
-Om det hele virker som det skal

Jeg er opmærksom på at der er et lille problem med 800x600, så det behøver i ikke nævne.

Jeg vil også godt høre om nogen har en idé til hvordan jeg smartest bruger den bannerplads i toppen, så jeg får mest ud af det.

/Andreas
Avatar billede vandhunden Nybegynder
11. april 2001 - 18:16 #1
Og for at der ikke skal herske tvivl:

http://www.cyberrikke.dk/
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. april 2001 - 18:16 #2
www.cyberrikke.dk - til de klikkeglade..
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. april 2001 - 18:16 #3
www.cyberrikke.dk - til de klikkeglade..
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. april 2001 - 18:17 #4
Oh my god.. i cloned the kids!
Avatar billede vandhunden Nybegynder
11. april 2001 - 18:18 #5
nomiz >>> lol
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. april 2001 - 18:23 #6
Kanon side!

- Jeg syn\'s det er en meget flot side, Bryder mig dog ikke om pigen i det første menu-punkt. (er set lidt for tit på de såkaldte subnet-sider)
- Loadtiden er udemærket her (512kb) og den er ihvertfald kompatibel med IE5.5 under WinME. Dog lidt med den 800x600 der burde rettes. Jeg kører 1280x1024 og den var fin dér! 11@13
- Jeg fandt ingen fejl, overhovedet. 13@13

Alt ialt: 11@13

Flot side, god idé, og underholdning for hele minuttaksten! (hvis man da har sådan én)

/vh
Simon

Avatar billede zteven Nybegynder
11. april 2001 - 18:24 #7
Med et modem er load tiden omkring 20 s. hvilket jeg synes er for meget.

Proev at komprimere billederne med SmartSaver fra Ulead.

Designet er godt, stilfuldt, ikke forvirrende og billederne er gode.

Med hensyn til bannerpladsen, kunne det vaere at du skulle lave plads til to lidt mindre ved siden af hinanden.

Selve chatten er ogsaa langt tid om at loade naar man har skrevet noget.

Alt virker i IE 5.

Zteven
Avatar billede vandhunden Nybegynder
11. april 2001 - 19:02 #8
zteven >>>

Med bannerplads mener jeg om der er nogen der har kendskab til nogen gode ordninger, eller om jeg bare skal bruge tradedoubler, eller hvad der er smartest i det lange løb.

Chattens langsomhed kunne jeg nikke genkendende til da siden lå på den udenlandske server, men det gør den ikke mere, og jeg har ikke oplevet at den kører langsomt. Men jeg vil gerne høre om andre har oplevet dette.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. april 2001 - 19:49 #9
Chat robotten virker desværre ikke særligt effektivt. Hvis du ændre svarene, så går den fuldstændig i stå.
Har du prøvet med neural intelligent programmering?

/per
Avatar billede 7th Praktikant
11. april 2001 - 19:49 #10
Robotten er sgu da sjov ;) Chatten kører smooth men altså en lidt fræk robot - skal skrive hurtigere hehe. Tingesten spurgte om tlf. nr. 4 gange. Det er altså et stort minus, især når man har sagt nej hehe ;) Men ellers en sjov side...

9@13
Avatar billede hobbez Nybegynder
11. april 2001 - 20:30 #11
Sjov idé - jeg kommer til at tænke på en samtale jeg havde med en af programmørerne på Jubii\'chat\'s Botter: Den fik HELT vildt mange telefonnumre. Det skal \'Rikke\' nok også få.

Men den skal trænes noget mere. 2. sætning den sagde til mig var at det var godt at se mig igen. Og fjerde i sætning kedede den sig.

Den genkender tilsyneladende kun spørgsmål når de ender med et spørgsmålstegn, men ville vel være en smal sag, at ændre det så den også genkender sætninger der starter med \"Hvem, hvad, hvorfor, må\" osv, som spørgsmål.

9@13 for design
7@13 for AI

/Rob
Avatar billede ahl Nybegynder
11. april 2001 - 20:43 #12
hoejrup> hvad er neural intelligent programmering?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. april 2001 - 23:09 #13
ahl> Programmering efter de samme principper din hjerne anvender til at finde løsninger og svar med.

/per
Avatar billede rfogh Nybegynder
12. april 2001 - 00:04 #14
Den renser ikke mine \":o)\" væk...
Avatar billede vandhunden Nybegynder
12. april 2001 - 11:16 #15
hoejrup >>> forstår ikke helt, går den istå? Jeg har lige selv testet det...

hobbez >>> Nej, spørgsmålstegn er liegemeget så længe den har et svar. Men hun siger kun \"Det ved jeg ikke\" hvis hun ikke kender svaret OPG man har sat ?\'tegn.

Det med hvem, hvad, hvor og den slags ting er jeg ved at få ordnet.

rfogh >>> Tak, det er taget til efterretning...

Avatar billede vandhunden Nybegynder
12. april 2001 - 11:20 #16
hobbez >>> Find et spørgsmål hun kender fx. \"hvor kommer du fra\" og prøv og stil det både med og uden ?-tegn.
Avatar billede vandhunden Nybegynder
12. april 2001 - 11:23 #17
7th >>> Jeg kan godt få hende til at skrive hurtigere, men det skal jo også være sådan at hun skulle kunne nå at skrive teksten hvis hun fandtes, hehe.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
12. april 2001 - 23:30 #18
Prøv at skrive om hun er nøgen... Den er skid skæg!
Avatar billede 7th Praktikant
13. april 2001 - 20:36 #19
Nej nej, hun - robotten bad mig flere gange om at skrive noget hurtigere hehe ;)
Avatar billede 7th Praktikant
13. april 2001 - 20:37 #20
Pigebarnet knævler jo løs, nej det var altså ikke robotten som skulle skrive hurtigere ;)