Avatar billede kiki Juniormester
05. august 2005 - 11:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

BILIGT webhotel til lagring af: programmer, lyd m.m.

Næsten alle udbyder af webhoteler skriver Fri trafik.
MEN når man så læser det lidt nærmer, så skriver de næsten alle sammen noget i retningen af: tillader ikke anvendelse af diskplads til lagring af arkiv indeholdene billeder, programmer, lyd, video og lign.

1)    Hvad skal man bruge 200+ MB til, hvis man ikke vil bruge det til billeder, programmer, lyd, video og lign?

2)    Hvor kan jeg finde et BILIGT webhotel vor jeg gerne må have disse ting? (Jeg forventer ikke at der er meget trafik, så det behøver ikke at være med fri trafik.)

Jeg har i øjeblikket b-one, men de har meddelt mig at de ikke vil accepter det. Jeg skal bruge min. 1 GB. Jeg kan godt accepter en pris det er lidt dyer ind b-one, men helst ikke rat meget dyer.
Avatar billede western-amigo Nybegynder
05. august 2005 - 11:31 #1
Prøv at kigge på rawserve.com, britisk stabilt firma med billige løsninger. Jeg bruger det selv og er tilfreds.
Avatar billede skildpadden Nybegynder
05. august 2005 - 11:57 #2
Tag et kig på www.tablix.dk - de har billige web-hoteller med masser af serverplads.
Avatar billede kiki Juniormester
05. august 2005 - 12:30 #3
tablix.dk er et godt eksempel på mit problem.
De skriver fri trafik. MEN det gælder kun så længe du overholder deres forretningsbetingelser. Og i dem står der at ”Webhotellet må blandt andet ikke benyttes som download-arkiv indeholdende billeder, programmer, lyd, video og lignede.
OG DET ER JO LIGE DET JEG SKAL BRUGE DET TIL. (Husk at læse det med småt skrift, ellers kan du komme i problemer.)

Så tablix kan IKKE bruges :(

rawserve.com kan moske godt bruges, men jeg synes ikke at de er billige:(
Håber at der er nogen andre som er lidt billiger.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. august 2005 - 13:17 #4
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2005 - 13:59 #5
Kontakt www.bang-webhosting.dk de er normalt til at tale med..
Avatar billede skildpadden Nybegynder
24. august 2005 - 08:22 #6
Jeg kan ikke finde det som du henviser til i TabLix.dk's betingelser, men jeg kan se at de også har fået nyt site. Måske de også har ændret i deres betingelser.

Det eneste jeg kan finde om indhold på WebHotellet er:

Det påhviler kunden at tilse, at materiale som lægges på Tablix Systems servere, overholder gældende dansk lov om ophavsret og derved ikke krænker tredjemands rettigheder.

Hjemmesider må ikke indeholde nogen form for ulovligt materiale, eller på nogen måde lægge op til ulovlige aktiviteter eller handlinger. Tablix Systems forbeholder sig ret til enerådigt at definere, om overtrædelse har fundet sted.
Avatar billede kiki Juniormester
21. september 2005 - 17:32 #7
Du har rat i at de har lavet deres hjemmeside om. Derfor skriver de det også lidt anderledes nu. (Før skriv de det som jeg omtaler ovenfor)

Nu skriver de under punkt 1.6
Der er som udgangspunkt fri trafik på shared hosting abonnementer. Dette forudsætter dog en normal trafikafvikling, som ikke forstyrrer trafikken for andre kunder.
Det vil sige at hvis DE synes at der er for meget trafik (og hvor meget er så for meget? Der er der ingen undtagen dem som ved) så kan de gå ind og sige at der er så meget trafik at det forstyrrer for andre kunder.

Det er imidlertidig løkkes mig selv at finde et sted som ikke er bange for at fortælle hvor meget trafik de vil accepter, og samtidig er billig
http://www.webunion.dk/privat/
Så da der ikke var andre som kunne finde sodaen et webhotel, tager jeg selv point.