Avatar billede boomboy Nybegynder
04. august 2005 - 17:06 Der er 5 kommentarer

Emule opsætnig

HEY!!

Jeg har købt mig en fin switch med indbygget router, jeg har haft 2 vennedr til at kligge på den, og nu kan jeg bruge emule plus uden at få lavt id, problemet er bare at jeg kun kan connecte til de små servere som Asyrix osv.
De store som Razorback2 og DonkeyServerNo1 kqan jeg ikke komme på. Jeg bliver timed out.

Før jeg satte switchen til fungerede det upåklageligt, håber i kan hjælpe!
Avatar billede lindstam Nybegynder
04. august 2005 - 17:12 #1
du skal have åbnet for nogle af de porte som din switch lukker for. du kan se efter serverens navn hvilke porte der bruges - tit 4661 og deromkring. de skal åbnes og redirectes til den ip adresse din pc har i dit eget netværk... (funktionen hedder normalt sua/nat).

mvh lindstam
Avatar billede lindstam Nybegynder
04. august 2005 - 17:14 #2
prøv lige at gå ind på : http://www.amule.org/testport.php og se resultatet her...
Avatar billede lindstam Nybegynder
04. august 2005 - 17:15 #3
undskyld - forkert side - men under opsætning kan du finde link til check af porte !
Avatar billede boomboy Nybegynder
04. august 2005 - 17:58 #4
HEY!!!

Det virker fint, og port 4662 (TCP) port 4685(UDP) er åbnet på min router og WFW.

Den side du linkede til siger også at det skulle virke.

Er her andre forslag?
Avatar billede donby Nybegynder
10. august 2005 - 16:55 #5
sæt max forbindelser pr fil til 3000 og max forbindelser i alt til 30000. derefter sæt nye forbindelser pr 5 sek til 50.. når du så har fundet det du vil downe log på de 10 servere der har flest filer i ca 15 sekunder hver, derefter log på den med flest filer, som regel razorback serveren.. Burde give mange flere forbindelser pr fil