Avatar billede kulijo Nybegynder
04. august 2005 - 13:09 Der er 5 kommentarer

GPS-udstyr contra varme

Jeg har lige købt en TomTom navigator. Jeg syntes den bliver meget varm af solen når den sidder i bilen. Også når den ikke er tændt. Men da der leveres holder montage på forruden er det måske i orden. Er der nogen der har erfaringer med ovenstående????
Avatar billede alj Praktikant
09. august 2005 - 12:37 #1
Prøv evt i news.gruppen: dk.teknik.satellit.navigation
mvh
alj
Avatar billede flemminglaursen Nybegynder
16. august 2005 - 11:10 #2
Jeg har haft GPS antenne i forruden siden foråret. Været i Italien. Ingen problemer
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
20. august 2005 - 18:53 #3
Det lyder som om den er magen til min. Jeg må dog tage strømmen fra den en gang imellem, for så at lade den finde sattelitterne igen. Det er også nødvendig at reesette min PDA en gang imellem. Ikke destro mindre er jeg glad for min PDA med TomTom navigator.
Avatar billede flemminglaursen Nybegynder
22. august 2005 - 07:49 #4
Ja, pda'en kan ikke lide, at der altid er strøm på gps-antennen. Skærmen fryser en gang imellem, og en soft reset er ikke altid nok. Siden jeg har koblet den over tændingen, har der aldrig siden været ptoblemer.
Avatar billede kulijo Nybegynder
24. november 2006 - 11:54 #5
Tak for svaret til jer allesammen. I må meget undskylde at det først sker nu, men jeg havde nedbrud på pc'en lige efter at jeg stillede spørgsmålet, og kom så aldrig tilbage til denne side. Kom tilbage i dag ved en tilfældighed.
Men bedre sent end aldrig............
Hvad angår TomTom kører den stadig fint, og jeg har ikke haft problemer med varme eller noget andet