Avatar billede re-flex Nybegynder
03. august 2005 - 23:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nulstilling af Samsung E700

Jeg har ået en ny mobiltelefon og vil derfor have nulstillet min gamle, E700. Fjernet alt på den, i form af billeder, telefonbog, beskeder, osv. Hvis jeg vil slette telefonbogen skal jeg indtaste en kode. Problemet er bare jeg ikke kan huske denne kode, og det er ikke 0000, som er standardkoden.

Er der en måde man kan gøre dette på, så man kan fjerne alt på telefonen samt komme tilbage til fabriksindstillingerne???
Avatar billede guardiantroll Nybegynder
05. august 2005 - 10:08 #1
Fabriksinstillingerne kan du selv gendanne ved at gå ind i menu 4 - 9 - 3

Her bliver alle indstillinger i telefonen nulstillet, men jeg har endnu ikke fundet en mulighed for at nulstille ALT på en gang.

Evt. tag kontakt til samsung selv om jeg tvivler på de vil udleverere koden. dette giver jo en mulighed for at gøre det på en tilfældig telefon man lige får i hånden.
Avatar billede re-flex Nybegynder
12. august 2005 - 02:39 #2
For at nulstille skal man også bruge en kode, og den er som standard 0000, men den har jeg jo ændret og selvfølgelig glemt, hvad er :(
Avatar billede re-flex Nybegynder
15. september 2005 - 13:24 #3
Ser ud til der ikke sker mere her: Lukket