Avatar billede krasser Nybegynder
01. august 2005 - 21:07 Der er 7 kommentarer

Webcam problem

Computeren er en Asus A6 (Notebook ASUS A6726GUP) med indbygget webcam i skærmen.

Webcam er forsvundet og jeg ved ikke hvordan jeg får det aktiveret igen. Har prøvet at opdatere enhedshåndteringen og genstartet computeren.....uden held :-(

Er der nogen, der ved hvordan jeg får aktiveret webcam igen?
Eller tror I at webcam er defekt?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. august 2005 - 22:14 #1
Hvad mener du med forsvundet ?
KAN den på nogen måde ses i "enhedshåndteringen" ?
Der skal vel en eller anden form for driver til ?
Avatar billede krasser Nybegynder
01. august 2005 - 22:31 #2
Den kan ikke ses i enhedshåndteringen. Den var præinstalleret ved køb, så jeg vil tro, der er en driver til den.
Tror du, at den ikke kan læses af computeren siden den ikke optræder i enhedshåndteringen?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. august 2005 - 22:36 #3
Evt. check i BIOS om der er noget DISABLE ting der ?
Avatar billede krasser Nybegynder
01. august 2005 - 22:42 #4
Bios er ikke berørt, så hvorfor skulle der pludselig opstå en DISABLE ting der?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. august 2005 - 22:54 #5
(Måske tilbage imorgen - ZZZ)
Avatar billede exactica Nybegynder
02. august 2005 - 10:26 #6
hvis du kender navnet på den, kan du jo søge på google efter nye drivere .
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. august 2005 - 16:37 #7
Status ???