Avatar billede drengenefradanmark Nybegynder
31. juli 2005 - 22:00 Der er 8 kommentarer

hjælp min plz

hey jeg har lige købt en pc på Fcomputer.dk hvor jeg satte min ejen sammen hvor i der er: Athlon64 PCI-E Design PC. 16x LG DVD/RW Dual layer Sort. GlacialTech Igloo 7200 AMD 64Bit<-det er en køler. 80GB Maxtor 7200rpm 8MB SATA. 1GB Ram PC3200 Samsung. AMD Athlon64 PR3700+ Box 939. og et Asrock 939S56-M (S-939)og mit problem er at hver gang jeg er på vej ind i en server i CZ går den i stå og hver gang jeg prøver at gå ind i Windows Media Player går min min Ydeevne op på 100% og det kan jeg ikke forstå efter som det er en nu PC (HVIS NOLGE KAN HJÆLPE MIG MED HVAD DER ER GALT SÅ BARE SEND EN MAIL TIL MIG fusker14@hotmail.com PÅ FOR HÅND TAK)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. juli 2005 - 22:10 #1
Hvis du/I pænt giver feedback i dit/jeres tidl. spørgsmål vil der måske også være feedback fra andre i dette spørgsmål ?
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=drengenefradanmark&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. juli 2005 - 22:12 #2
Da du (tilsyneladende) selv har banket systemet sammen:

Har du instaleret de rigtige driver(sæt) til din hardware ?
Har du instaleret diverse WindowsUpdate elementer (her tænker jeg på virus/spyware 'snavs') ?
Har du instaleret antivirus værktøj ?

osv osv...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. juli 2005 - 22:13 #3
Indlæg her i denne tråd vil IKKE blive sendt til din E-mail; filosofien her på eksperten er at alle skal kunne læse alle's ting...
Avatar billede drengenefradanmark Nybegynder
31. juli 2005 - 22:54 #4
ja jeg har norton anti virus securtiy
og jeg har driver til alt mit hardware
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. august 2005 - 07:13 #5
...  diverse WindowsUpdate elementer ???
Er det eksempelvis WindowsMediePlayer v10 ?
Avatar billede boxer Nybegynder
01. august 2005 - 15:42 #6
Vil det sige at den fryser fast? Bliver den ved med at være 100%?
Avatar billede henrikgn Nybegynder
01. august 2005 - 16:07 #7
Jeg har selv prøvet at handle med Føniks... Deres computere er det værste crap!! Det lærte jeg på den hårde måde... Håber du får løst dit problem.
Avatar billede ferdinand.k Mester
03. august 2005 - 15:24 #8
Lukker du ikke den artikkel du har oprettet?