Avatar billede mulemule Nybegynder
29. juli 2005 - 17:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Farverækkefølge i RJ11 stik

Hvis man skal samle RJ11 stik til telefoni, hvilken rækkefølge af hvilke farver er så den almindelige for de 4 ledere ?
Avatar billede janomel Nybegynder
29. juli 2005 - 18:05 #1
Avatar billede gudmundp Praktikant
29. juli 2005 - 18:13 #2
Prøv at gå ind på denne side http://handyboard.com/faq/display.php?key=rj11
Avatar billede mulemule Nybegynder
29. juli 2005 - 18:32 #3
Link et er kun rj45 , og link 2 er nogen farver der ikke findes i almindelig kabel. Flere svar er stadig velkommen.
Avatar billede datamaker Nybegynder
29. juli 2005 - 18:38 #4
Prøv om du kan få noget ud af denne:
http://www.brinck.dk/patch.asp
Avatar billede gudmundp Praktikant
29. juli 2005 - 18:55 #5
jeg fandt lige en ledning med fire ledninger rækkefølgen er som følger med låsen væk fra dig fra venstre: gul grøn rød blå
Avatar billede plazm Nybegynder
29. juli 2005 - 19:04 #6
[tis på sukkermad]
hvorfor er det at folk ikk læser hvad han spørger om ?
Det er et RJ11(Telefonkabel) og ikke et RJ45(Netkabel) manden snakker om, og det står endda to steder i teksten.
[/tis på sukkermad]
Og så har gudmundp ret. Gul, Grøn, Rød, Blå!
Avatar billede mulemule Nybegynder
29. juli 2005 - 19:09 #7
Tak for svar, men linkene med RJ45 er nu også meget gode det er lettere at se der end på ledningerne. .. Jeg sidder lige og fumler med det.
Avatar billede gudmundp Praktikant
02. august 2005 - 00:55 #8
takker for point