Avatar billede resbo Nybegynder
26. juli 2005 - 12:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

problem med installering af programmer og spil

Jeg får, uanset hvad jeg forsøger at installere på min maskine, en underlig fejl hver eneste gang, og det er efterhånden begyndt at gå mig rimelig meget på, da problemet har stået på i et godt stykke tid efterhånden.

Jeg har lavet et screenshot så det er lidt nemmere at forklare hvad det er  der sker: www.resbo.dk/untitled.JPG

altså - den forsøger hver gang at komme ind på min kammerats computer. som ikke er her mere :S . hvorfor, har jeg ingen idé om. Jeg håber på at her er nogle kloger hoveder som kan gi mig svar og evt hjælpe med at få den til at stoppe med det..

På forhånd tak

/resbo
Avatar billede hansen9 Nybegynder
26. juli 2005 - 12:34 #1
Hvis du højreklikker på denne computer og vælger afbryd netværksforbindelse står den så ikke nævnt der? For så er det jo bare af afbryde den.
Avatar billede resbo Nybegynder
26. juli 2005 - 12:38 #2
nej der er ingen at disconnecte desværre :-/
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
26. juli 2005 - 12:50 #3
Et skud i tågen:
Fra Dos prompt skriv:

net use \\psymon..\.....\....\ /delete
Avatar billede hansen9 Nybegynder
26. juli 2005 - 12:53 #4
Ellers søg på linket i registry og fjern det der fra.
Avatar billede resbo Nybegynder
26. juli 2005 - 13:33 #5
stadig intet held..
den fandt intet da jeg søgte i registreringsdatabasen og når jeg forsøger at skrive den kommando i cmd laver den denne her: www.resbo.dk/untitled2.JPG
Avatar billede resbo Nybegynder
26. juli 2005 - 13:43 #6
jeg lavede min søgning i regedit lidt om og fandt en masse skidt.. så virkede det fandeme!! ... mange tak hansen9, du har fået dig lidt point! og fgthjoe - takker til dig osse for foreslaget =)
SATME lækkert :D
Avatar billede hansen9 Nybegynder
26. juli 2005 - 14:02 #7
Tak, glæder mig st jeg kunne hjælpe (har kun været medlem et par timer) :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juli 2005 - 20:04 #8
hansen9> hæhæ det kan ses (du skal lige klikke i svar her til venstre og sende det igen ;))
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juli 2005 - 20:04 #9
LOL - jeg sover...
:D