Avatar billede sihumuse Nybegynder
22. juli 2005 - 19:58 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hvad er der galdt

hej jeg kan efter strømsvigt ikke sende mail men godt modtage dem
adressekar kan jeg ikke åbne hvad er der galdt
Avatar billede peet49 Nybegynder
22. juli 2005 - 20:12 #1
Brug systemgendannelse, og kør tilbage til, hvor det virkede.
Avatar billede sihumuse Nybegynder
22. juli 2005 - 20:48 #2
det har jeg gjort men det hjalp ikke
Avatar billede weis Nybegynder
23. juli 2005 - 17:54 #3
du har tjekket at alle dine indstillinger er korrekte eller ikke må mystisk vis blevet slettet under afbrydelsen, formeget eller for lidt strøm til en computer laver jo tit sjove ting ved den ;)
Avatar billede sihumuse Nybegynder
23. juli 2005 - 18:04 #4
de skulle være korrekt indstillet
har sat cd fra xp og indstalleret den igen men det hjalp ikke
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
24. juli 2005 - 15:16 #5
peet49> Så vidt jeg er orienteret skulle en systemgendannelse ikke have indflydelse på outlook programmet som sådan.
sihumuse> var dit outlook program åbent eller lukket da du fik strømsvigt?
Hvilken xp og outlook version benytter du?
Prøv eventuelt at køre en reperation af dit outlook program.
Avatar billede sihumuse Nybegynder
24. juli 2005 - 20:19 #6
outlook var åben jeg bruger xp1 outlook 6
jeg kan heller åbne adressekatotek den melder fejl
har kørt netsuport fra tdc og den fandt ingen fejl
hvordan køre jeg rep af outlook program!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
24. juli 2005 - 20:55 #7
reperation af outlook: sæt din office cd-rom i drevet - gå op under hjælp fanen og vælg FIND OG RET FEJL.
Avatar billede sihumuse Nybegynder
24. juli 2005 - 21:18 #8
det er outlook express jeg bruger den er ikke på cd-rom
Avatar billede pep_panic Nybegynder
24. juli 2005 - 23:36 #9
Adresse katotek: Den har tabt forbindelsen til dit adr.kato. Importér dit adr.kato igen.
Email: Slet din konto til din udbyder. Log af (evt. genstart pc) og opret kontoen  igen.
Should fix it.
/Pep
Avatar billede sihumuse Nybegynder
25. juli 2005 - 04:22 #10
Så har jeg gjort det men det hjalp ikke
den skriver fejl under forsøg af indlæsning af meddelsen der er opstået en fejl ,det er kun når jeg vil oprette ny meddelse eller besvar,vidersend, jeg kan godt modtage mail
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
25. juli 2005 - 17:08 #11
sihumuse> beklager jeg ikke kunne gætte at det var express. Havde du lagt spørgsmålet under kategorien outlook express behøvede vi jo ikke spilde tiden på et forkert grundlag.
Outlook = er almindeligvis ensbetydende med outlook postprogrammerne fra offficepakkerne>!!
Avatar billede sihumuse Nybegynder
25. juli 2005 - 17:13 #12
Det må du meget undskylde
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
25. juli 2005 - 19:44 #13
Heysa igen. Bemærkningen var såment ikke for at få en undskyldning, men blot til orientering så alle parter får det lettere:)
Men tak alligevel. Jeg kan se at du efterfølgene skriver at du benytter outlook 6, så den burde jeg så have fanget der. Så jeg beklager også (så deler vi).
Du skriver at du har installeret xp igen. Hvil det sige at du nu har 2 versioner på samme drev nu?
Du skriver at du ikke kan åbne adressekartoteket fordi du får fejlmelding. Men hvilken fejlmelding får du så?
Avatar billede sihumuse Nybegynder
25. juli 2005 - 20:21 #14
Adressekartoteket kunne ikke åbnes, adressekartoteket er muligvis ikke instaleret korrekt. jeg har ikke 2 versioner på samme drev
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
25. juli 2005 - 20:39 #15
Hvis du ikke har 2 versioner går jeg ud fra at du HAR formateret dine drev i forbindelse med nyinstallationen af xp. Er dette korrekt opfattet?
Avatar billede sihumuse Nybegynder
25. juli 2005 - 20:41 #16
ja det er måske der er sket et eller andet på drevet?????????
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
25. juli 2005 - 20:43 #17
Jamen hvis du ikke har foretaget en backup af dine dataer inden du formaterede - er de fortabt for evigt. Har du gemt disse dataer et eller andet sted?
Avatar billede sihumuse Nybegynder
25. juli 2005 - 20:46 #18
nej det har jeg ikke  men alt andet er ok  den kan bare ikke indlæse adressekartoteket og sende mail
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
25. juli 2005 - 20:48 #19
Beklager jeg opgiver her. Kan ikke forstå sammenhængen.
Held og lykke.
Avatar billede sihumuse Nybegynder
04. august 2007 - 12:43 #20
ok