Avatar billede weaponx Nybegynder
20. juli 2005 - 11:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hurtigt spørgsmål openForm

Hej eksperter

Er der en som kan hjælpe mig med at rette en enkelt linie kode? jeg er kørt sur i det.

Koden nu er:
strKriterier = "[Firmanavn (Root)] = 'Visma Services A/S'"

Istedet for Visma Services A/S vil jeg gerne bruge en strKriterier i stedet. Når jeg bruger watch funktionen i VB editor returnerer den; "Visma Services A/S"
Avatar billede mugs Novice
20. juli 2005 - 12:36 #1
Vil du kunne indtaste en værdi i en inputbox, eller hvorfra kommer strkriterier?
Avatar billede weaponx Nybegynder
20. juli 2005 - 12:56 #2
strKriterier er en streng som bliver defineret tidligere i scriptet vha. en forespørgsel. Det er derfor jeg siger at min watch på den streng returnerer "Visma Services A/S"

Jeg har bare stirret mig blind på & og "" og kan ikke lige få den til at funke.
Avatar billede weaponx Nybegynder
20. juli 2005 - 13:06 #3
lol ser lige at jeg har beskrevet det forkert

Kode jeg har (som virker men mangler en streng):
strKriterier = "[Firmanavn (Root)] = 'Visma Services A/S'"

Kode jeg vil have (som ikke virker)
strKriterier = "[Firmanavn (Root)] = strSoeg"
20. juli 2005 - 13:10 #4
strKriterier = "[Firmanavn (Root)] = '" & strKriterier & "'"
Avatar billede weaponx Nybegynder
20. juli 2005 - 13:14 #5
Tak Thomas det var løsningen. Jeg skiftede strKriterier ud med strSoeg ellers var din linie løsningen. Mit problem var placering af de forbandede '"

strKriterier = "[Firmanavn (Root)] = '" & strSoeg & "'"
20. juli 2005 - 13:16 #6
ja, jeg tænkte nok, at det ikke skulle være strKriterier, men regnede også med, at du selv kunne regne resten ud :o)

tak for point :)