Avatar billede criffer Nybegynder
15. juli 2005 - 15:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PDA fastnet

Hvordan kan man bedst kople en PDA på internetet over telefonnettet, eller findes der PDA'er med modem ?

Jeg ønsker at kunne sende e-mails med PDA steder hvor der kun er telefonnet tilgængelig..
Avatar billede osterballe Nybegynder
17. juli 2005 - 09:50 #1
Jeg har ikke hørt om pda med modem men der findes et hav af pda med trådløs netværk eller du kan købe en med bluetooth også kalde op via din mobiltelefon
Avatar billede criffer Nybegynder
20. juli 2005 - 20:54 #2
ja at kalde op via mobil er ikke noget problem, man kan jo bare købe en pda som kan tage sim-kort.. men idéen var at kople en pda til fastnet og sende mails den vej... f.eks i lande/områder hvor bredbånd er dyrt, og det kunne være billigere at kalde op via fastnet frem for mobil..    men jeg fandt et bluetooth modem på edbpriser som kunne fungere med palm, pocket windows m.m.