Avatar billede kimblem Nybegynder
14. juli 2005 - 13:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opgavestyringsprogram hvilket.

Er der nogen der kan anbefale et godt opgavestyringsprogram, gerne hvor flere kan bruge det i netværk. Noget hen af Opgaver i Outlook.

På forhånd tak
Kim.
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. juli 2005 - 13:54 #1
Projekt er et projekt styrings planglægnings værktøj der er fuldt integreret med outlook og exchange. Du kan her planlægge og styre alle opgaver helt op til meget store opgaver og hvis alle brugerne er på netværket , kan du udnytte outlook til kommunikationen.

MS project med anbefaling
Avatar billede kimblem Nybegynder
14. juli 2005 - 14:00 #2
Hej Bufferzone
Tak for dit hurtige svar, jeg vil prøve det.
Hvis du har andre forslag, må du meget gerne skrive tilbage, så har jeg lidt at vælge imellem.

Men endnu engang tak.
Kim.
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. juli 2005 - 14:03 #3
Der findes selvfølgelig også en del løsninger til linux, både løsninger der er lavet til styring af praktiske opgaver og løsninger til styring af programmeringsopgaver, versionsstyring og den slags, er det relevant ?
Avatar billede kimblem Nybegynder
14. juli 2005 - 14:11 #4
Det kunne jeg godt forstille mig.
Nå. Men jeg prøver lige dette.