Avatar billede benjax Nybegynder
12. juli 2005 - 12:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

To selectboxe hvor man flytter rundt på elementerne, og på tværs

Jeg har brug for en løsning hvor man har to select-bokse hvor man så kan flytte elementerne mellem boksene samt flytte rundt på rækkefølgen i den ene boks.

Der er altså IKKE tale om blot at værdierne i den ene box blot ændrer sig, når man vælger noget i den anden (et spørgsmål, der har været behandlet utallige gange her på eksperten.dk).

Knapperne for at flytte rundt mellem boksene vil se omtrent således ud:

[ < ]
[ > ]
[ ^ ]
[ v ]

Er der nogen, der har sådan en liggende, eller kender til et sted, hvor teknikken benyttes?
Avatar billede benjax Nybegynder
12. juli 2005 - 12:49 #1
Nådada, jeg fandt lige én her; den er ikke specielt fix, men den virker da:
http://guymal.com/mycode/select_box_manipulation/
Avatar billede benjax Nybegynder
12. juli 2005 - 12:50 #2
Kender du en, der ser pænere ud end eksemplet, vil jeg også gerne høre det.
På forhånd tak.
Avatar billede roenving Novice
12. juli 2005 - 12:53 #3