Avatar billede fassos Nybegynder
11. juli 2005 - 15:18 Der er 10 kommentarer

Battlefield 2 virker ikke

Jeg har patchet og har gjort alt mnulig andet spillet virker ikke...!

- Operating System
  Windows XP (32 Bit Version)

- CPU
  Battlefield 2 supports the following processors:
  Intel Pentium 4
  Intel Xeon
  Intel Pentium Extreme Edition
  Intel Celeron D
  AMD Athlon XP
  AMD Athlon 64
  AMD Athlon 64-FX
  AMD Sempron processor

- Minimum Specification:
  CPU: 1.7 Ghz
  RAM: 512 Mb
  Video Card: NVidia GeForce FX 5700, ATI Radeon 8500 or ATI Radeon 9500
          with 128 Mb of RAM

- Recommended Specification:
  CPU: 2.4 Ghz
  RAM: 1 Gb
  Video Card with at least 256 Mb of RAM

- Video Cards
  Battlefield 2 only supports the following video cards:
  Radeon X700 (PCIe)
  Radeon X600 (PCIe)
  GeForce 6600 (PCIe)
  GeForce PCX 5900 (PCIe)
  GeForce 5800 Series (AGP)
  ATI Radeon X800 XT Platinum Edition
  ATI Radeon X800 PRO
  ATI Radeon 9800 Series
  ATI Radeon 9600 Series
  ATI Radeon 9550 (RV350LX)
  ATI Radeon 9500 / 9700 Series
  ATI Radeon 8500 Series
  ATI Radeon X300 Series
  NVidia GeForce 6800 Ultra
  NVidia GeForce 6800 GT
  NVidia GeForce 6800
  NVidia GeForce FX 5950 Series
  NVidia GeForce FX 5900 Series
  NVidia GeForce FX 5700 Series
Det kræver den :S men jeg har :

Win XP
Amd processor +1800
1,53 Ghz
512 MB ram
og har 30 gb ledig harddisk plads
Nvidia Geforce 2 mx/mx 400
Men det virker stadig ikke :S
En expert som kan hjælpe mig

Den gider ingen gang gå ind i spillet :S
Avatar billede fassos Nybegynder
11. juli 2005 - 15:34 #1
Nogen som vil hjælpe????!?!?!?
Avatar billede fassos Nybegynder
11. juli 2005 - 17:02 #2
Hjælp tak
Avatar billede esmik_designs Nybegynder
11. juli 2005 - 17:35 #3
Spillet er så tungt og kræver så utrolig meget, at jeg tror det er fordi din maskine simpelhen ikker er kraftig nok? Selvom spillet kør flydende når man er kommet ind i en bane, så bare opstart og loading af diverse ting kan tage op til flere minutter, alt efter specs på din comp. tror det er derfro makker :(
Avatar billede knocker Nybegynder
12. juli 2005 - 13:39 #4
Du smider selv dit svar i dit indlæg:

- Minimum Specification:
  CPU: 1.7 Ghz
  RAM: 512 Mb
  Video Card: NVidia GeForce FX 5700, ATI Radeon 8500 or ATI Radeon 9500 with 128 Mb of RAM

Du ligger selv inde med:

  CPU: 1.5 Ghz
  RAM: 512 Mb
  Video Card: GeForce 2 MX400

Enten skal du opgradere din maskine, eller sælge dit spil og håb om at prøve der derhjemme og holde dig til netcaféer :)
Avatar billede strych9 Praktikant
12. juli 2005 - 19:47 #5
Det er grafikkortet der er problemet. Køb dig et GeForce 6600GT eller lignende, og vær opmærksom på at det godt kan ske at du skal opgradere strømforsyning i computeren ved samme lejlighed.

Du har vel prøvet at snuppe den seneste driver fra www.nvidia.com?
Avatar billede esmik_designs Nybegynder
12. juli 2005 - 20:40 #6
strych9 --> helt ærligt? kan du ikke se hans computer er lige lidt for langsom? det er jo ikke kun hans GFX der er noget galt med, men også hans CPU? Der står minimum 1,7GHz og han har kun 1.5GHz? At læse efter?
Avatar billede strych9 Praktikant
12. juli 2005 - 21:10 #7
Det går nu nok med en lidt langsommere cpu hvis han kan leve med en forholdsvis lav fps. Tror ikke det er det som får den til slet og ret at nægte at køre.

Jeg har selv Battlefield 2...
Avatar billede esmik_designs Nybegynder
12. juli 2005 - 21:13 #8
Har os selv battlefield 2, og kør det flydende i 1280x1024, men det er meget underordnet. min game computer nægtede også spiderman engang, og fik meddelelsen at den ikke understøttede SSE, måske kan være uheldig og få samme problem eller lignende!? måske er han heldig, måske ikke.
Avatar billede strych9 Praktikant
12. juli 2005 - 21:18 #9
hmm men han har jo en XP processor som der står i systemkravene. Så med instruktionssæt, incl SSE, går det ok.

Det betyder bare en lavere framerate. Måske for lav til at spille ordentligt, men det forhindrer ikke spillet i at starte.
Avatar billede esmik_designs Nybegynder
12. juli 2005 - 21:20 #10
Har han en XP processor? hvor pokker står det henne af?

men okai. hvis du har ret, så har du vel ret :)