Avatar billede mollea Nybegynder
08. juli 2005 - 14:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

kan <title></title> styres med css?

Jeg vil gerne styre <title></title> på alle mine sider med et centralt css. Hvordan gør jeg det?
Avatar billede goose Nybegynder
08. juli 2005 - 14:39 #1
øhhh, dine title tags har da intet med css at gøre, kan du uddybe ?

/Goose
Avatar billede roenving Novice
08. juli 2005 - 14:46 #2
Nej, title-tagget fortæller bare browseren hvad den skal vise i sin egen titellinje ...

I det heletaget giver det ikke mening at style noget i head-sektionen, da det ikke renderes !-)
Avatar billede mollea Nybegynder
08. juli 2005 - 14:47 #3
Mit spørgsmål går på hvorvidt det er muligt, med css, at bestemme indholdet af mit titletag?

Er jeg helt ude i hampen?
Avatar billede goose Nybegynder
08. juli 2005 - 14:50 #4
Ja, du er helt ude i hampen :o)

Som skrevet, så har dit css intet med dine title tags at gøre.

/Goose
Avatar billede roenving Novice
08. juli 2005 - 14:50 #5
Ja, det er du !-)

-- css er et sprog som bruges til style udseendet af html-tags og deres indhold, det kan ikke bruges til at bestemme indholdet ...
Avatar billede goose Nybegynder
08. juli 2005 - 14:51 #6
Du kan bruge noget include hvis du gerne vil kunne styre dine titletags et centralt sted, er det sådan noget du er ude efter ?

/Goose
Avatar billede mollea Nybegynder
08. juli 2005 - 14:51 #7
lukker
Avatar billede mollea Nybegynder
08. juli 2005 - 14:53 #8
goose send et svar, og så lukker jeg den igen
Avatar billede goose Nybegynder
08. juli 2005 - 14:55 #9
Nej, behold du bare dine point, du fik jo ikke løst dit problem :o)

/Goose
Avatar billede mollea Nybegynder
08. juli 2005 - 14:56 #10
OK. Lukker