Avatar billede lundique Nybegynder
07. juli 2005 - 18:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Move popup frame

Hej

Tjek her på siden.
http://www.webbug.1go.dk/til%20lund(1).htm

Nogle af jer der ved hvordan man gør, så man kan flytte rundt med det bette "vindue" der kommer frem når man trykker på "gem"?

Håber i kan hjælpe mig

/Lund
Avatar billede busschou Praktikant
07. juli 2005 - 21:41 #1
Hmm måske du kan bruge noget på denne side
Du kan flytte rundt og alt mulig med elementerne der
http://www.dhtmlcentral.com/
Avatar billede jzip Nybegynder
11. juli 2005 - 09:36 #2
Hej Lund

Jeg har lavet et script som netop indeholder denne funkntionalitet, tjek denne side, håber det kan hjælpe. Scriptet virker i Firefox samt IE.

http://www.jzip.dk/scripts/drag.htm

Jzip.dk
Avatar billede busschou Praktikant
11. juli 2005 - 09:41 #3
jzip >> Bare en bemærkning. Hvis jeg i FF flytter musen hen over en boks, holder knappen nede, og flytter, så sker intet. Jeg skal trykke og slippe og så først der holde den nede :o)
Avatar billede jzip Nybegynder
11. juli 2005 - 18:25 #4
Ja det er rigtig nok, jeg har lavet det sådan at man først skal markere boksen før man kan dragge den rundt på skærmen... Håber du blev inspireret :-) af koden.
Avatar billede lundique Nybegynder
11. juli 2005 - 20:36 #5
jzip, nu er jeg ikke den store java haj eller noget som helst.. Men det er helt sikkert noget jeg vil kigge på.. Må jeg tage kilden og bruge ?
Avatar billede jzip Nybegynder
11. juli 2005 - 21:39 #6
Ja ja helt sikkert, bare brug løs :-)
Avatar billede lundique Nybegynder
11. juli 2005 - 21:42 #7
Tak skal du have, du får de point. Kan jeg vende tilbage til dig, hvis jeg evt. har spørgsmål eller noget.. Eller kan jeg måske få din msn eller lign..?
Avatar billede lundique Nybegynder
11. juli 2005 - 21:45 #8
Kan ikke finde ud af at give point.. hjæælp :D
Avatar billede roenving Novice
12. juli 2005 - 07:36 #9
Der er heller ikke nogen, som har svaret endnu, så det er jo forståeligt !-)

Prøv at se på: http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar ...
Avatar billede jzip Nybegynder
12. juli 2005 - 08:24 #10
Hej Lundique

Nu kan du give mig points :) Da denne besked er et "svar"