Avatar billede nicolehodal Nybegynder
05. juli 2005 - 18:09 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælpe mus går død!

Hej
Min mus går pludselig død, vil ikke bevæge sig. men hvis jeg løfter den op og selv køre kuglen rundt vil den godt?
Hvad kan jeg gøre ved det?
På forhånd tak :-)
Avatar billede enriko Nybegynder
05. juli 2005 - 18:13 #1
måske er det fordi der er kommet meget støv i der hvor kuglen sidder.. har du renset den?
Avatar billede enriko Nybegynder
05. juli 2005 - 18:15 #2
vend din mus om, tag kuglen ud og se der hvor kuglen sidder, skal der være nogle runde hjul hvor de rører kuglen så retningen bestemmes på skærmen. tag en vatpinde og gør den lidt våd med et par dråber vand og rens.
Avatar billede nicolehodal Nybegynder
05. juli 2005 - 18:27 #3
har prøvet det et par gange, det hjalp ikke helt optimalt. håber denne gang er lykkens gang :-) men den arbejder stadig ikke for godt.
Avatar billede enriko Nybegynder
05. juli 2005 - 18:28 #4
måske sidder også for meget støv på kuglen. rens alt hva du kan
Avatar billede nicolehodal Nybegynder
05. juli 2005 - 18:36 #5
den er også blevet renset alt er renset på den, den skinner som ny ;-)
Avatar billede enriko Nybegynder
05. juli 2005 - 18:37 #6
men den fejler stadig? hvor gammel er din mus?
Avatar billede enriko Nybegynder
05. juli 2005 - 18:38 #7
hmm  hvis du lægger din mus på en bog vil den så virke?
Avatar billede nicolehodal Nybegynder
05. juli 2005 - 18:41 #8
den er 1 år gammel, nogen gang hjælper det at lægge den på en bog/papir.
Avatar billede enriko Nybegynder
05. juli 2005 - 18:43 #9
hmm lyder som om din mus er ikke så følsom mere.. det kan også være din musemåtte er ikke så god efterhånden
Avatar billede nicolehodal Nybegynder
05. juli 2005 - 18:46 #10
måske... jeg må se tiden an.
Avatar billede enriko Nybegynder
05. juli 2005 - 18:46 #11
ja
Avatar billede nicolehodal Nybegynder
18. juli 2005 - 20:26 #12
problemet er løst.
Avatar billede enriko Nybegynder
18. juli 2005 - 20:33 #13
af nysgerrighed.. hvordan fik du løst problemet