Avatar billede hojben Novice
30. juni 2005 - 20:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FTH-bredbånd / Dansk Bredbånd / fast IP

Hej

Er flyttet fra KBH til min kæreste nær Kalundborg. Her har vi internetadgang gennem FTH-bredbånd uden fast IP. Det har jeg så bestilt nu og skulle komme en af dagene.

Deres support var ikke synderligt hjælpsomme mht natting/router/whatever.. det var så at sige mit eget problem.

Nu er spørgsmålet så: hvad har jeg brug for for at opsætte min server på denne forbindelse?

Der er en boks som leverer internet og tv-signal og kan levere telefoni. Den kan jeg intet gøre ved så jeg regner med at det er det samme som hvis man har TDC bredbånd?

Er jeg ude i at skulle skaffe mig en router som jeg kan NAT'te?

Jeg har switch.

/Hojben
Avatar billede hojben Novice
30. juni 2005 - 20:56 #1
deres web er www.dbnet.dk da det nu er dem som har overtaget fth.

Jeg kan intet læse på deres web og håber andre fth/db brugere kan hjælpe.
Avatar billede hojben Novice
30. juni 2005 - 22:50 #2
prøver en anden kat.