Avatar billede sonderup Nybegynder
28. juni 2005 - 20:42 Der er 4 kommentarer

Firewire, USB og PCMCIA portreplikator HJÆLP

Jeg har en bærbar med kun en PCMCIA port som bruges af et firewirekort og til dels et gprs modul.

Ind og ud rygger disse kort og det vil jeg gerne undgå. Derfor har jeg søgt, men ikke fundet nogle brugbar råd.

Kan man få en ekstern usb boks med indbygget firewireport. Jeg har rigeligt med USB2 porte.

Og hvordan er det med pcmcia porte. Kan man købe et gennemgangskort som kan tilsluttes en replikator så flere kort kan dele en pcmcia port ?

Kan i hjælpe
Avatar billede donby Nybegynder
29. juni 2005 - 12:56 #1
en pcmcia port replikator. Har aldrig hørt om en eller set en så jeg må sige nej den tror jeg ikke findes, men det kan jo være. MHT dit firewire problem. hvis du har rigeligt med usb2 porte vil jeg foreslå nogen firewire-->usb2 omformer stik, da firewire er 400mbit og usb2 er 480mbit bliver hastigheden ikke noget problem.
Avatar billede sonderup Nybegynder
29. juni 2005 - 13:14 #2
Jamen tak for svaret...... Hvor kan man få disse omformer stik...... Jeg kan ikke finde dem på edbpriser eller computerstore.

Det ville løse mit problem.
Avatar billede donby Nybegynder
29. juni 2005 - 13:59 #3
kan ikke finde nogen men ved de findes
Avatar billede sonderup Nybegynder
29. juni 2005 - 20:18 #4
HJÆLP

Nogen må da vide hvor man kan få disse omformerer eller om man IKKE kan få dem...........