Avatar billede mrssanta Nybegynder
26. juni 2005 - 18:53 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

Mysearch.com

Ovennævnte url adresse har "installeret" sig til at være min startside og lige meget hvad jeg har prøvet kan jeg ikke få den fjernet igen. Jeg kan ikke engang finde noget i mine filer om denne. Jeg har Microsoft Antispyware og firewall og Adware og har checket, scannet i en uendelighed men uanset hvad bliver dette møg ved med at ændre min startside??
Hjææælp

Lene
Avatar billede arlet Juniormester
26. juni 2005 - 19:11 #1
Hent Ewido og Hijackthis her : http://www.arlet.dk/ewidohjt.htm
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juni 2005 - 19:58 #2
Brug Microsoft Antispyware til at ændre startsiden tilbage til det oprindelige.
Avatar billede arlet Juniormester
26. juni 2005 - 20:03 #3
John -> Hun skriver at hun har scannet med Microsoft Antispyware, men det hjælper ikke..

Derfor skal vi nok prøve noget andet*S*
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juni 2005 - 20:23 #4
Hmmm...
sagde jeg scanne med Microsoft Antispyware?

Næh...
Avatar billede arlet Juniormester
26. juni 2005 - 20:40 #5
all right..

Nej, det gjorde du ikke..
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juni 2005 - 20:44 #6
Man kan ændre startside tilbage, i tilfælde af en uheldig startside, men Microsoft Antispyware. I de 3 - 4 gange jeg selv har haft brug for det, har det virket perfekt :)
Avatar billede arlet Juniormester
26. juni 2005 - 20:47 #7
Ja, men der ligger altid spyware på computeren, når du er blevet hijacktet..

Sletter den også det, når du beder den om at ændre startsiden tilbage??

Det tror jeg ikke.
Avatar billede mrssanta Nybegynder
26. juni 2005 - 20:49 #8
kan ikke downloade Ewido....?
Avatar billede arlet Juniormester
26. juni 2005 - 20:49 #9
ok, så kom med den hijackthis logfil
Avatar billede mrssanta Nybegynder
26. juni 2005 - 20:51 #10
og har prøvet ændring via MA..virker ca. de to første gange jeg går på nettet..så er mysearch tilbage igenæ..
Avatar billede mrssanta Nybegynder
26. juni 2005 - 20:53 #11
Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Google\Gmail Notifier\gnotify.exe
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasDtServ.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\Programmer\IncrediMail\bin\IncMail.exe
C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IMApp.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\HijackThis\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer,SearchURL = http://searchmiracle.com/sp.php
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar =

http://www.kqbvkpkiuklfcyewx.info/U96PUfVVNXuA1a_WWgPNHpGBWg79ctLCLsBxNvotOLSRxZmERvNMC4kGgS

yD5ZMK.html
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =

http://www.gwqrbmfmpflstyjiok.com/U96PUfVVNXt5qFJ/_MLwZR2UbnuyhugyzqQu1Do8eYQ.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.eniro.dk
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.tv2.dk
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.eniro.dk
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer =

http=BPSPopupCookieShield:8100
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = local
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat

7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} -

c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} -

c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility]

C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb08.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"

-osboot
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft

Shared\Works Shared\WkUFind.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security

Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [{0228e555-4f9c-4e35-a3ec-b109a192b4c2}] C:\Programmer\Google\Gmail

Notifier\gnotify.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [gcasServ] "C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [bash meta audio rect] C:\Documents and Settings\All Users\Application

Data\isotitlebashmeta\bolt the.exe
O4 - HKLM\..\Run: [winupdates] C:\Programmer\winupdates\winupdates.exe /auto
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [BPS Popup Cookie Shield] C:\Programmer\BPS Popup and Cookie

Shield\BPSPopup.exe
O4 - HKCU\..\Run: [okay exit] C:\DOCUME~1\LENE&C~1\APPLIC~1\THIRDF~1\List draw.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital

Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat

7.0\Reader\reader_sl.exe
O8 - Extra context menu item: &Add animation to IncrediMail Style Box -

C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\resources\WebMenuImg.htm
O8 - Extra context menu item: &Google Search -

res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: &Search - http://kc.bar.need2find.com/KC/menusearch.html?p=KC
O8 - Extra context menu item: Backward Links -

res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page -

res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel -

res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Similar Pages -

res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English -

res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Object) -

http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) -

http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} -

http://ak.imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/ei/SmileyCentralFWBInitialSetup1.0.0.8.c

ab
O16 - DPF: {3D2CB570-D425-11D5-ABD0-00008369C46F} (CSMenu Class) -

https://netbank.danskebank.dk/html/activex/DB/Menu.cab
O16 - DPF: {A590956F-AE99-4419-BB39-3C721276C625} (Util Class) -

https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-0504.exe
O16 - DPF: {C3AB8B1D-B5E7-4108-A4F1-73D119E84E81} - http://www.froen.dk/spil/flue/Flue.CAB
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) -

http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) -

https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {F00F4763-7355-4725-82F7-0DA94A256D46} (IncrediMail) -

http://www2.incredimail.com/contents/setup/downloader_sp1/imloader.cab
O16 - DPF: {F6A56D95-A3A3-11D2-AC26-400000058481} -

https://netbank.danskebank.dk/html/activex/danskesikker/DB/DanskeSikker.cab
Avatar billede arlet Juniormester
26. juni 2005 - 22:46 #12
Download og gem denne scanner på skrivebordet. (Vi skal bruge den senere)
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Ewido skal du downloade her: http://www.ewido.net/en/download/ ( Vi skal bruge den senere)
Klik på Download now. Installer og kør Ewido. Opdater straks efter installationen programmet.

Du skal nu til at i gang med at fixe:

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, luk hijackthis igen.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer,SearchURL = http://searchmiracle.com/sp.php
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar :http://www.kqbvkpkiuklfcyewx.info/U96PUfVVNXuA1a_WWgPNHpGBWg79ctLCLsBxNvotOLSRxZmERvNMC4kGgSyD5ZMK.html
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =http://www.gwqrbmfmpflstyjiok.com/U96PUfVVNXt5qFJ/_MLwZR2UbnuyhugyzqQu1Do8eYQ.htm

O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [bash meta audio rect] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\isotitlebashmeta\bolt the.exe
O4 - HKLM\..\Run: [winupdates] C:\Programmer\winupdates\winupdates.exe /auto
O4 - HKCU\..\Run: [okay exit] C:\DOCUME~1\LENE&C~1\APPLIC~1\THIRDF~1\List draw.exe

--------------------------------------------------------------------

Åbn en tilfældig mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

------------------------------

Hent denne bats fil og kør den :
http://www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat
den sletter alt i din temp mappe.

------------------------------

Genstart computeren i fejlsikret tilstand(Du skal klikke på f8 tasten under genstarten (ca. lige når der er talt ram), og så vælge fejlsikret tilstand. Er du i tvivl, så klik bare på f8 flere gange.)
Find og slet disse manuelt :

C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\isotitlebashmeta\bolt the.exe
C:\Programmer\winupdates\winupdates.exe
C:\DOCUME~1\LENE&C~1\APPLIC~1\THIRDF~1\List draw.exe

-----------------------------

Stadig i fejlsikret:
Klik på mwav.exe som du hentede, programmet pakker sig selv ud og starter.
Sæt flueben i følgende:
Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende:
All local drives og Scan all files
Og så trykker du på Scan Clean
Det tager lidt over en time at scanne

-------------------------------

Stadig i fejlsikret:
Kør nu en fuld scanning med Ewido. Når den er færdig trykker du save report og gemmer rapporten.

Så genstarter du computeren normalt og laver en ny hijackthis log med den nyeste version, som du finder her: www.arlet.dk/hjt.exe, som du lægger herind sammen med reporten fra Ewido
Avatar billede mrssanta Nybegynder
27. juni 2005 - 10:27 #13
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Google\Gmail Notifier\gnotify.exe
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasDtServ.exe
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\Programmer\hjt.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer,(Default) = www.google.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.ddjslvoppq.org/U96PUfVVNXuA1a_WWgPNHpGBWg79ctLCLsBxNvotOLRW9aogd_RweIkGgSyD5ZMK.cgi
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.ebahapmqtmycxkyzwadjxyddy.com/U96PUfVVNXt5qFJ/_MLwZWLDXLi7UPaTzqQu1Do8eYQ.htm
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.tv2.dk
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.eniro.dk
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.eniro.dk
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = http=BPSPopupCookieShield:8100
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = local
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb08.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [{0228e555-4f9c-4e35-a3ec-b109a192b4c2}] C:\Programmer\Google\Gmail Notifier\gnotify.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [gcasServ] "C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [okay exit] C:\DOCUME~1\LENE&C~1\APPLIC~1\THIRDF~1\List draw.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O8 - Extra context menu item: &Add animation to IncrediMail Style Box - C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\resources\WebMenuImg.htm
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://ak.imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/ei/SmileyCentralFWBInitialSetup1.0.0.8.cab
O16 - DPF: {3D2CB570-D425-11D5-ABD0-00008369C46F} (CSMenu Class) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/DB/Menu.cab
O16 - DPF: {A590956F-AE99-4419-BB39-3C721276C625} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-0504.exe
O16 - DPF: {C3AB8B1D-B5E7-4108-A4F1-73D119E84E81} - http://www.froen.dk/spil/flue/Flue.CAB
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {F00F4763-7355-4725-82F7-0DA94A256D46} (IncrediMail) - http://www2.incredimail.com/contents/setup/downloader_sp1/imloader.cab
O16 - DPF: {F6A56D95-A3A3-11D2-AC26-400000058481} - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/danskesikker/DB/DanskeSikker.cab
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation Service (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
O23 - Service: iPod Service (iPodService) - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe

[0x00000488] 27/06/2005 07:59:08:639 :[msvLclnt.dll]ModuleName = C:\Kaspersky\mwavscan.com
[0x00000488] 27/06/2005 07:59:08:639 :[msvLclnt.dll]WARNING!!! "Autokey" Not Found
[0x00000488] 27/06/2005 07:59:09:941 :[msvLclnt.dll]Options Set by External applications mwavscan.com are 9896960 (0x970400):
[0x00000488] 27/06/2005 07:59:09:941 :[msvLclnt.dll]Mode :PACKED,ARCHIVED,CA,WARNINGS,MAILPLAIN
[0x00000488] 27/06/2005 07:59:09:941 :[msvLclnt.dll]TimeOut : ffffffff
[0x00000488] 27/06/2005 07:59:09:941 :[msvLclnt.dll]Priority : NORMAL
[0x00000488] 27/06/2005 07:59:10:462 :[msvLclnt.dll]VirusCount = 135132 Latest Date = 2005/06/17
[0x000004e0] 27/06/2005 08:00:14:985 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\NDNuninstall6_22-1.exe infected by not-a-virus:AdWare.NewDotNet
[0x000004e0] 27/06/2005 08:00:24:038 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\system32\rtneg3.dll infected by not-a-virus:AdWare.Beginto.c
[0x000004e0] 27/06/2005 08:00:38:889 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\system32\mdmdll32.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Crypt
[0x000004e0] 27/06/2005 08:00:38:969 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\system32\mdmdll32.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Crypt
[0x000004e0] 27/06/2005 08:01:56:250 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\system32\SHAgentNew.dll infected by not-a-virus:AdWare.Sahat.a
[0x000004e0] 27/06/2005 08:01:56:641 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\system32\BO2802040113.dll infected by not-a-virus:AdWare.VirtualBouncer.d
[0x000004e0] 27/06/2005 08:02:02:469 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\system32\ezNewS5.exe infected by not-a-virus:AdWare.EZula.a
[0x000004e0] 27/06/2005 08:02:02:970 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\system32\ezStub3.dll infected by not-a-virus:AdWare.EZula.a
[0x000004e0] 27/06/2005 08:02:03:360 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\system32\BO2803040128.dll infected by not-a-virus:AdWare.VirtualBouncer.d
[0x000004e0] 27/06/2005 08:02:03:561 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\system32\BO2803040128.exe infected by not-a-virus:AdWare.VirtualBouncer.d
[0x000004e0] 27/06/2005 08:04:13:588 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\system32\rtneg3.dll infected by not-a-virus:AdWare.Beginto.c
[0x000004e0] 27/06/2005 08:06:19:869 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\system32\SHAgentNew.dll infected by not-a-virus:AdWare.Sahat.a
[0x000004e0] 27/06/2005 08:06:20:310 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\system32\BO2802040113.dll infected by not-a-virus:AdWare.VirtualBouncer.d
[0x000004e0] 27/06/2005 08:06:26:349 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\system32\ezNewS5.exe infected by not-a-virus:AdWare.EZula.a
[0x000004e0] 27/06/2005 08:06:26:849 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\system32\ezStub3.dll infected by not-a-virus:AdWare.EZula.a
[0x000004e0] 27/06/2005 08:06:27:240 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\system32\BO2803040128.dll infected by not-a-virus:AdWare.VirtualBouncer.d
[0x000004e0] 27/06/2005 08:06:27:440 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\system32\BO2803040128.exe infected by not-a-virus:AdWare.VirtualBouncer.d
[0x000004e0] 27/06/2005 08:13:18:882 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\wt\wtvh.dll infected by not-a-virus:AdWare.WildTangent.b
[0x000004e0] 27/06/2005 08:14:04:387 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\NDNuninstall6_22-1.exe infected by not-a-virus:AdWare.NewDotNet
[0x000004e0] 27/06/2005 08:18:08:248 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\iNetPal\m3tsp8.exe infected by Trojan-Dropper.Win32.Small.ff
[0x000004e0] 27/06/2005 08:18:08:338 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\WINDOWS\iNetPal\m3tsp8.exe infected by Trojan-Dropper.Win32.Small.ff
[0x000004e0] 27/06/2005 08:39:46:364 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Fælles filer\GMT\gtrawbm.fil infected by not-a-virus:AdWare.Gator.a
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:15:473 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\32485996 infected by Exploit.Java.Bytverify
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:15:503 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\32485996 infected by Exploit.Java.Bytverify
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:15:783 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\480C4602.dat infected by P2P-Worm.Win32.Tanked.14
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:15:923 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\480C4602.dat infected by P2P-Worm.Win32.Tanked.14
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:16:204 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\2EE551F9.dat infected by P2P-Worm.Win32.Tanked.14
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:16:354 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\2EE551F9.dat infected by P2P-Worm.Win32.Tanked.14
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:16:624 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\2FCD76F9.dat infected by P2P-Worm.Win32.Tanked.11
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:16:774 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\2FCD76F9.dat infected by P2P-Worm.Win32.Tanked.11
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:17:055 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\3050066A.dat infected by P2P-Worm.Win32.Tanked.11
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:17:205 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\3050066A.dat infected by P2P-Worm.Win32.Tanked.11
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:17:465 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\31837118.dat infected by P2P-Worm.Win32.Tanked.14
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:17:616 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\31837118.dat infected by P2P-Worm.Win32.Tanked.14
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:17:846 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\32050088.dat infected by P2P-Worm.Win32.Tanked.14
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:17:976 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\32050088.dat infected by P2P-Worm.Win32.Tanked.14
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:18:026 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\0B482E00 infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:18:076 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\0B482E00 infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:18:347 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\1B96480F infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:18:387 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\1B96480F infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:18:657 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\21883584 infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:18:697 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\21883584 infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:18:958 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\26333C61 infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:18:998 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\26333C61 infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:19:268 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\2E842B3A infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:19:308 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\2E842B3A infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:19:568 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\321A4148 infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:19:608 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\321A4148 infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:19:879 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\1C6205A3 infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:19:919 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\1C6205A3 infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:19:999 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\665019FD infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:20:039 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\665019FD infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:20:099 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\667B3BCE infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:20:139 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\667B3BCE infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:20:390 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\6F655FFE infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:20:430 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\6F655FFE infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:20:630 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\56D04894.exe infected by P2P-Worm.Win32.Tanked.14
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:20:780 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\56D04894.exe infected by P2P-Worm.Win32.Tanked.14
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:20:890 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\232D50E8 infected by Email-Worm.Win32.NetSky.b
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:20:940 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\232D50E8 infected by Email-Worm.Win32.NetSky.b
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:21:061 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\633A4C6D infected by Email-Worm.Win32.NetSky.b
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:21:111 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\633A4C6D infected by Email-Worm.Win32.NetSky.b
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:21:191 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\2FBD3B5D infected by Email-Worm.Win32.NetSky.b
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:21:241 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\2FBD3B5D infected by Email-Worm.Win32.NetSky.b
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:21:321 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\665C18AC infected by Email-Worm.Win32.NetSky.b
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:21:381 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\665C18AC infected by Email-Worm.Win32.NetSky.b
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:21:461 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\4A025303 infected by Email-Worm.Win32.NetSky.b
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:21:521 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\4A025303 infected by Email-Worm.Win32.NetSky.b
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:21:591 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\743F11AB infected by Email-Worm.Win32.NetSky.b
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:21:641 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\743F11AB infected by Email-Worm.Win32.NetSky.b
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:21:722 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\4B7601BA infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:21:762 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\4B7601BA infected by Email-Worm.Win32.NetSky.q
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:22:032 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\1865551E.dat infected by Virus.Win32.Parite.b
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:22:092 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\1865551E.dat infected by P2P-Worm.Win32.Tibick.d
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:22:162 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\18C06CB9.dat infected by P2P-Worm.Win32.Tibick.d
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:22:212 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\18C06CB9.dat infected by P2P-Worm.Win32.Tibick.d
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:22:332 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\1B0F1202.dat infected by Backdoor.Win32.SpyBoter.dv
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:22:372 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\1B0F1202.dat infected by Backdoor.Win32.SpyBoter.dv
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:22:633 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\1F240D84.dat infected by Email-Worm.Win32.Bagle.au
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:22:863 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\1F240D84.dat infected by Email-Worm.Win32.Bagle.au
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:22:913 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\1F834F1C.dat infected by Email-Worm.Win32.Bagle.z
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:22:973 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\1F834F1C.dat infected by Email-Worm.Win32.Bagle.z
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:23:043 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\21A85CC0.dat infected by P2P-Worm.Win32.Tibick.d
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:23:093 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\21A85CC0.dat infected by P2P-Worm.Win32.Tibick.d
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:23:324 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\21F07871.dat infected by Email-Worm.Win32.Bagle.au
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:23:544 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\21F07871.dat infected by Email-Worm.Win32.Bagle.au
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:23:784 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\238B22AC.dat infected by Email-Worm.Win32.Bagle.au
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:24:015 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\238B22AC.dat infected by Email-Worm.Win32.Bagle.au
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:24:105 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\24AE3B6C.dat infected by Email-Worm.Win32.Bagle.g
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:24:165 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\24AE3B6C.dat infected by Email-Worm.Win32.Bagle.g
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:24:275 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\6DC411F5 infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:24:335 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\6DC411F5 infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:24:415 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\6DC73BF1 infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:24:496 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\6DC73BF1 infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:24:596 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\34526903 infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:24:656 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\34526903 infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:24:736 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\5E253F0F infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:24:796 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\5E253F0F infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:24:886 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\2D9277AF infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:24:946 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\2D9277AF infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:25:026 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\3C1A1B86 infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:25:086 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\3C1A1B86 infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:25:166 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\6DCA65ED infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:25:227 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\6DCA65ED infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:25:317 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\1E913765 infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:25:377 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\1E913765 infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:25:457 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\26421CEE infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:25:517 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\26421CEE infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:25:617 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\231A418C infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:25:677 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\231A418C infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:25:767 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\3C105F39 infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:25:837 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\3C105F39 infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:25:918 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\628F58DB infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:25:978 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\628F58DB infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:26:068 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\2A8D4834 infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:26:128 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\2A8D4834 infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:26:228 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\21AF6161 infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:26:288 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\21AF6161 infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:26:398 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\49A5351C infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:26:478 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\49A5351C infected by Email-Worm.Win32.Sober.p
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:26:769 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\4ADF0011.dat infected by P2P-Worm.Win32.Tanked.11
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:26:909 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\4ADF0011.dat infected by P2P-Worm.Win32.Tanked.11
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:27:019 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\42654439.exe infected by P2P-Worm.Win32.Krepper.c
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:27:099 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\42654439.exe infected by P2P-Worm.Win32.Krepper.c
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:27:480 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\36C92C25.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:27:560 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\36C92C25.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:28:001 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\38B91A03.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:28:071 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\38B91A03.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:28:291 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\3C737DE9.VBS infected by Email-Worm.VBS.Gedza
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:28:341 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\3C737DE9.VBS infected by Email-Worm.VBS.Gedza
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:28:511 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\4F67350D.exe infected by P2P-Worm.Win32.Alcan.a
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:28:561 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\4F67350D.exe infected by P2P-Worm.Win32.Alcan.a
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:28:692 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\3C8F5611.VBS infected by Email-Worm.VBS.Gedza
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:28:742 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\3C8F5611.VBS infected by Email-Worm.VBS.Gedza
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:29:112 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\2B486C39.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:29:182 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\2B486C39.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:29:403 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\2F3345EA.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:29:453 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\2F3345EA.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:29:783 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\397E2096.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:29:863 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\397E2096.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:30:224 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\5A8F3C33.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:30:294 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\5A8F3C33.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:30:694 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\5CB673D4.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:30:765 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\5CB673D4.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:31:095 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\5F4A14FE.exe infected by P2P-Worm.Win32.Alcan.a
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:31:145 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\5F4A14FE.exe infected by P2P-Worm.Win32.Alcan.a
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:31:385 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\6C8B7C68.exe infected by P2P-Worm.Win32.Alcan.a
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:31:435 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\6C8B7C68.exe infected by P2P-Worm.Win32.Alcan.a
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:31:636 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\6CB94836.exe infected by P2P-Worm.Win32.Alcan.a
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:31:686 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\6CB94836.exe infected by P2P-Worm.Win32.Alcan.a
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:32:056 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\6CD96C12.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:32:126 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\6CD96C12.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:32:457 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\044C5E45.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:32:527 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\044C5E45.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:32:868 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\41C10EA3.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:32:938 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\41C10EA3.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:33:328 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\36800E2A.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:33:398 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\36800E2A.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:33:729 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\389E47D5.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:33:799 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\389E47D5.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:34:169 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\38CF3D9F.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:34:240 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\38CF3D9F.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:34:540 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\38EF617C.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 08:41:34:620 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\Quarantine\38EF617C.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:38:909 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\44BB9825-C858-47D7-84CC-3E411A\01E7F1C8-FCA5-4D46-B365-0FF92D infected by not-a-virus:AdWare.VirtualBouncer.g
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:39:150 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\81F5962D-3156-4B3B-A8CC-42A024\B00BCCCC-FCD2-4785-A90B-5100C5 infected by not-a-virus:AdWare.180Solutions
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:39:400 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\B2A0B337-1ECA-4A0E-834E-83D716\DB294CED-7537-4DFE-91FD-4E79F1 infected by Trojan-Downloader.Win32.Stubby.c
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:39:520 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\B2A0B337-1ECA-4A0E-834E-83D716\DB294CED-7537-4DFE-91FD-4E79F1 infected by Trojan-Downloader.Win32.Stubby.c
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:39:660 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\2EE69725-E382-4C11-80B0-618202\BF115D5A-78F3-43BE-8502-7621EB infected by not-a-virus:AdWare.BetterInternet
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:39:921 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\740FA3CA-32DD-4775-8E8F-45E166\D743AD17-96DB-4C69-B940-9B8124 infected by not-a-virus:AdWare.BetterInternet
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:40:121 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\44D53CBA-87EC-4EEC-B093-BEF192\961171B5-D427-4357-9662-4ED5DC infected by Trojan-Downloader.Win32.Stubby.c
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:40:241 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\44D53CBA-87EC-4EEC-B093-BEF192\961171B5-D427-4357-9662-4ED5DC infected by Trojan-Downloader.Win32.Stubby.c
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:40:382 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\67400917-2AF9-4EFC-B664-0F2FBE\45F23832-F1B6-4204-800E-ACF515 infected by not-a-virus:AdWare.BetterInternet
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:40:582 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\865A6938-904E-4827-BEAC-964666\BB5D2E26-3354-466B-9E50-B2B8D3 infected by Trojan-Downloader.Win32.Stubby.c
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:40:712 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\865A6938-904E-4827-BEAC-964666\BB5D2E26-3354-466B-9E50-B2B8D3 infected by Trojan-Downloader.Win32.Stubby.c
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:40:862 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\DC817FF0-97C0-49A0-9092-078DF6\94333F1C-2B3C-437D-BE1F-7C6E51 infected by not-a-virus:AdWare.BetterInternet
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:42:545 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\93638614-C307-4A4E-912A-C10DE4\E8D67D8C-914F-46A2-8549-AE6F08 infected by not-a-virus:AdWare.180Solutions
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:42:695 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\6C0832F7-3070-4D63-8459-D73DF3\D176CB1F-C8FA-4304-962E-B28952 infected by not-a-virus:AdWare.VirtualBouncer.g
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:42:845 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\1CE02755-923E-44C5-B7E8-72CF0D\9B861ED5-F441-4C6D-A0C3-68244B infected by not-a-virus:AdWare.ToolBar.404Search.h
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:43:025 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\8F30A075-95E9-42D9-8291-C4F38A\36718F48-BEE9-4F12-AB2E-EC7623 infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.e
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:43:135 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\8F30A075-95E9-42D9-8291-C4F38A\09D530FD-9042-4BBF-9CB6-1E3F9D infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.d
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:43:206 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\8F30A075-95E9-42D9-8291-C4F38A\5EB8E2F0-47A3-4914-ACE4-9ACA64 infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.b
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:43:276 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\8F30A075-95E9-42D9-8291-C4F38A\66DD9701-A972-442F-82E2-28D29E infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.a
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:43:356 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\8F30A075-95E9-42D9-8291-C4F38A\CC4CDB4B-C93B-4880-90FC-38EB9C infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.a
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:43:436 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\8F30A075-95E9-42D9-8291-C4F38A\D518B98D-9156-41B4-ADD1-9E1F12 infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.a
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:43:536 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\8F30A075-95E9-42D9-8291-C4F38A\37842B24-DB14-4796-A9E7-87678A infected by not-a-virus:AdWare.BrilliantDigital.3039
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:43:586 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\8F30A075-95E9-42D9-8291-C4F38A\28E998D6-1F93-4FC5-9654-292DCB infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.j
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:43:646 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\8F30A075-95E9-42D9-8291-C4F38A\D2635634-C2E3-4D50-8035-434F2E infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.a
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:44:017 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\8F30A075-95E9-42D9-8291-C4F38A\83513023-1559-4C8D-823B-405296 infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.g
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:44:658 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\8F30A075-95E9-42D9-8291-C4F38A\2AC30FF4-9CB5-454D-A2C4-93A35C infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.h
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:44:798 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\8F30A075-95E9-42D9-8291-C4F38A\505277CB-5303-4227-8B21-05E0DC infected by not-a-virus:AdWare.BrilliantDigital.1007
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:44:928 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\8F30A075-95E9-42D9-8291-C4F38A\33244D32-CA11-49F9-B76C-08D65C infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.a
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:44:988 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\8F30A075-95E9-42D9-8291-C4F38A\7E01100B-A0BA-4B5E-94B4-1D2432 infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.a
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:45:038 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\8F30A075-95E9-42D9-8291-C4F38A\10C1D6F4-9907-43B9-973B-290A10 infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.b
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:45:409 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\8F30A075-95E9-42D9-8291-C4F38A\2E1F8A7D-2941-46E7-9A32-4D39E8 infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.h
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:46:761 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\C4CEA38A-AF01-4DEF-AAAA-2A5400\CCEB1ED2-A89A-4D96-BFCF-5A1694 infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.d
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:46:831 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\C4CEA38A-AF01-4DEF-AAAA-2A5400\00F2939D-38DF-4CB0-9059-EDDE11 infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.b
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:46:901 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\C4CEA38A-AF01-4DEF-AAAA-2A5400\DCD91DC0-547B-4B71-BDFB-201394 infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.a
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:46:961 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\C4CEA38A-AF01-4DEF-AAAA-2A5400\153E0EDA-9EFC-4364-A33A-B0D0BC infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.a
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:47:031 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\C4CEA38A-AF01-4DEF-AAAA-2A5400\3804239A-B2C1-4788-9CBE-71DD4E infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.a
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:47:171 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\AFAB2CD5-7F1C-43BA-95B9-E1B444\9CF8F010-E165-4DC9-975D-C4C5B7 infected by not-a-virus:AdWare.BrilliantDigital.3039
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:47:241 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\AFAB2CD5-7F1C-43BA-95B9-E1B444\2AA35694-03A1-47CD-A2D7-A16C25 infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.j
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:47:311 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\AFAB2CD5-7F1C-43BA-95B9-E1B444\FD4BBD98-2DFC-4F41-8215-3FCC82 infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.a
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:47:642 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\AFAB2CD5-7F1C-43BA-95B9-E1B444\B0800E74-DBAD-46DA-985F-9DA1C8 infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.g
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:48:263 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\AFAB2CD5-7F1C-43BA-95B9-E1B444\B90ABA7A-FF62-4E10-B60F-E2FA7E infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.h
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:48:383 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\AFAB2CD5-7F1C-43BA-95B9-E1B444\73F7FE41-BD62-433C-B380-F483F4 infected by not-a-virus:AdWare.BrilliantDigital.1007
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:48:513 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\AFAB2CD5-7F1C-43BA-95B9-E1B444\9E617706-7DDB-4DE3-AE69-FDA830 infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.a
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:48:573 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\AFAB2CD5-7F1C-43BA-95B9-E1B444\1AB067C8-4D72-4C87-BDE2-328314 infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.a
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:48:613 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\AFAB2CD5-7F1C-43BA-95B9-E1B444\3163EE45-75D1-4D1F-BE3D-2BF182 infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.b
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:48:984 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\AFAB2CD5-7F1C-43BA-95B9-E1B444\907E04D1-F126-4596-9D25-E96A78 infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.h
[0x000004e0] 27/06/2005 09:07:49:595 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\20A7B404-D2D3-4836-ABB4-9CB165\6F76D2FD-03FF-408E-8E92-9F069E infected by not-a-virus:AdWare.MetaDirect.c
[0x000004e0] 27/06/2005 09:08:24:295 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\6D1BCFB3-70AC-4530-B2EF-154DBB\65F81702-3672-409A-A2F3-C81440 infected by not-a-virus:AdWare.SaveNow.bc
[0x000004e0] 27/06/2005 09:08:24:455 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\6D1BCFB3-70AC-4530-B2EF-154DBB\B2600DCC-28FC-4E75-9F3C-432379 infected by not-a-virus:AdWare.SaveNow.bo
[0x000004e0] 27/06/2005 09:08:24:565 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\Quarantine\6D1BCFB3-70AC-4530-B2EF-154DBB\F78FCC0E-070C-4806-9C89-E3FDC8 infected by not-a-virus:AdWare.SaveNow.bc
[0x000004e0] 27/06/2005 09:08:34:609 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\Programmer\Screensavers.com\Installer\bin\ScreensaversInst.dll infected by not-a-virus:AdWare.Comet.c
[0x000004e0] 27/06/2005 09:09:12:364 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP835\A0203041.exe infected by not-a-virus:Porn-Dialer.Win32.Star
[0x000004e0] 27/06/2005 09:09:41:546 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP835\A0203418.exe infected by not-a-virus:AdWare.SaveNow.bc
[0x000004e0] 27/06/2005 09:09:41:656 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP835\A0203419.exe infected by not-a-virus:AdWare.SaveNow.bc
[0x000004e0] 27/06/2005 09:09:41:716 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP835\A0203420.exe infected by not-a-virus:AdWare.SaveNow.bi
[0x000004e0] 27/06/2005 09:09:41:936 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP835\A0203425.exe infected by not-a-virus:AdWare.SaveNow.z
[0x000004e0] 27/06/2005 09:09:45:652 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP835\A0203453.dll infected by not-a-virus:AdWare.MetaDirect.c
[0x000004e0] 27/06/2005 09:09:48:055 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP835\A0203499.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jl
[0x000004e0] 27/06/2005 09:09:48:065 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP835\A0203499.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jl
[0x000004e0] 27/06/2005 09:09:49:077 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP835\A0203503.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jl
[0x000004e0] 27/06/2005 09:09:49:087 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP835\A0203503.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jl
[0x000004e0] 27/06/2005 09:09:49:117 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP835\A0203504.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jf
[0x000004e0] 27/06/2005 09:09:49:127 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP835\A0203504.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jf
[0x000004e0] 27/06/2005 09:09:49:157 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP835\A0203505.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jl
[0x000004e0] 27/06/2005 09:09:49:167 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP835\A0203505.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jl
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:02:095 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP836\A0203816.exe infected by not-a-virus:Porn-Dialer.Win32.Star
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:31:327 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP836\A0204193.exe infected by not-a-virus:AdWare.SaveNow.bc
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:31:437 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP836\A0204194.exe infected by not-a-virus:AdWare.SaveNow.bc
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:31:498 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP836\A0204195.exe infected by not-a-virus:AdWare.SaveNow.bi
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:31:708 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP836\A0204200.exe infected by not-a-virus:AdWare.SaveNow.z
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:35:283 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP836\A0204228.dll infected by not-a-virus:AdWare.MetaDirect.c
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:37:686 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP836\A0204274.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jl
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:37:696 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP836\A0204274.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jl
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:38:738 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP836\A0204278.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jl
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:38:748 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP836\A0204278.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jl
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:38:778 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP836\A0204279.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jf
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:38:788 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP836\A0204279.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jf
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:38:818 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP836\A0204280.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jl
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:38:828 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP836\A0204280.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jl
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:53:429 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP837\A0204626.EXE infected by Trojan-Dropper.Win32.Small.ux
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:53:499 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP837\A0204626.EXE infected by Trojan-Dropper.Win32.Small.ux
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:57:515 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP837\A0204685.exe infected by not-a-virus:AdWare.SaveNow.bc
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:57:635 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP837\A0204686.exe infected by not-a-virus:AdWare.SaveNow.bc
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:57:765 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP837\A0204688.dll infected by not-a-virus:AdWare.MetaDirect.c
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:57:835 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP837\A0204689.exe infected by not-a-virus:AdWare.SaveNow.bi
[0x000004e0] 27/06/2005 09:10:57:956 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP837\A0204692.exe infected by not-a-virus:AdWare.Lop
[0x000004e0] 27/06/2005 09:11:01:340 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP837\A0204783.exe infected by not-a-virus:AdWare.ToolBar.Quick.a
[0x000004e0] 27/06/2005 09:11:01:431 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP837\A0204784.exe infected by not-a-virus:AdWare.NewDotNet
[0x000004e0] 27/06/2005 09:11:01:511 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP837\A0204785.exe infected by not-a-virus:AdWare.ToolBar.Quick.a
[0x000004e0] 27/06/2005 09:11:01:591 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP837\A0204786.exe infected by not-a-virus:AdWare.NewDotNet
[0x000004e0] 27/06/2005 09:11:01:921 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP837\A0204791.exe infected by not-a-virus:AdWare.ToolBar.Quick.a
[0x000004e0] 27/06/2005 09:11:01:991 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP837\A0204792.exe infected by not-a-virus:AdWare.NewDotNet
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:09:649 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP831\A0202059.dll infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.d
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:10:750 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP831\A0202068.exe infected by not-a-virus:AdWare.SaveNow.bo
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:11:551 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP831\A0202087.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jl
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:11:561 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP831\A0202087.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jl
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:11:602 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP831\A0202088.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jf
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:11:622 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP831\A0202088.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jf
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:11:642 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP831\A0202089.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jl
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:11:652 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP831\A0202089.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jl
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:12:513 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP831\A0202092.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jl
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:12:533 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP831\A0202092.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Small.jl
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:28:666 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0205989.exe infected by not-a-virus:AdWare.SaveNow.z
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:39:191 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206007.exe infected by not-a-virus:AdWare.SaveNow.z
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:43:497 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206070.dll infected by not-a-virus:AdWare.BrilliantDigital.1007
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:43:888 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206071.exe infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.l
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:44:008 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206075.dll infected by not-a-virus:AdWare.BrilliantDigital.3039
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:44:098 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206077.dll infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.j
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:44:158 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206078.exe infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.a
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:44:238 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206079.dll infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.a
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:44:349 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206081.exe infected by not-a-virus:AdWare.Altnet.g
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:46:392 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206125.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Crypt
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:46:442 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206125.exe infected by Trojan-Downloader.Win32.Crypt
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:46:532 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206126.exe infected by Trojan-Dropper.Win32.Small.ff
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:46:602 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206126.exe infected by Trojan-Dropper.Win32.Small.ff
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:46:802 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206127.exe infected by P2P-Worm.Win32.Tanked.14
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:46:942 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206127.exe infected by P2P-Worm.Win32.Tanked.14
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:47:052 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206128.exe infected by P2P-Worm.Win32.Krepper.c
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:47:133 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206128.exe infected by P2P-Worm.Win32.Krepper.c
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:47:443 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206129.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:47:523 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206129.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:47:844 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206130.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:47:914 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206130.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:48:044 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206131.VBS infected by Email-Worm.VBS.Gedza
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:48:104 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206131.VBS infected by Email-Worm.VBS.Gedza
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:48:294 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206132.exe infected by P2P-Worm.Win32.Alcan.a
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:48:344 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206132.exe infected by P2P-Worm.Win32.Alcan.a
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:48:475 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206133.VBS infected by Email-Worm.VBS.Gedza
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:48:535 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206133.VBS infected by Email-Worm.VBS.Gedza
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:48:825 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838\A0206134.exe infected by Trojan.Win32.Crypt.e
[0x000004e0] 27/06/2005 09:12:48:895 :[msvLclnt.dll][00000001] File C:\System Volume Information\_restore{F3765DE5-7CBF-4764-9B18-0507AF9D377A}\RP838
Avatar billede mrssanta Nybegynder
27. juni 2005 - 10:30 #14
Ved ikke om det er den rigtige fil fra Ewido...havde problemer med at save efter scanning.
Skidtet kan ikke være helt væk for når jeg går på nettet får jeg en fejlmeddelelse om at siden (en masse volapyk bogstaver) ikke kan findes og selv om jeg så sætter min startside til tv2 er det det samme næste gang jeg går på nettet
Avatar billede arlet Juniormester
27. juni 2005 - 16:36 #15
Fix i hijackthis:
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.ddjslvoppq.org/U96PUfVVNXuA1a_WWgPNHpGBWg79ctLCLsBxNvotOLRW9aogd_RweIkGgSyD5ZMK.cgi

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.ebahapmqtmycxkyzwadjxyddy.com/U96PUfVVNXt5qFJ/_MLwZWLDXLi7UPaTzqQu1Do8eYQ.htm

O4 - HKCU\..\Run: [okay exit] C:\DOCUME~1\LENE&C~1\APPLIC~1\THIRDF~1\List draw.exe

find og slet:
C:\DOCUME~1\LENE&C~1\APPLIC~1\THIRDF~1\List draw.exe

genstart og ny hijackthis log
Avatar billede mrssanta Nybegynder
27. juni 2005 - 19:41 #16
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Google\Gmail Notifier\gnotify.exe
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasDtServ.exe
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\hjt.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer,(Default) = www.google.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.tv2.dk
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.eniro.dk
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.eniro.dk
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = http=BPSPopupCookieShield:8100
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = local
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb08.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [{0228e555-4f9c-4e35-a3ec-b109a192b4c2}] C:\Programmer\Google\Gmail Notifier\gnotify.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [gcasServ] "C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O8 - Extra context menu item: &Add animation to IncrediMail Style Box - C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\resources\WebMenuImg.htm
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://ak.imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/ei/SmileyCentralFWBInitialSetup1.0.0.8.cab
O16 - DPF: {3D2CB570-D425-11D5-ABD0-00008369C46F} (CSMenu Class) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/DB/Menu.cab
O16 - DPF: {A590956F-AE99-4419-BB39-3C721276C625} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-0504.exe
O16 - DPF: {C3AB8B1D-B5E7-4108-A4F1-73D119E84E81} - http://www.froen.dk/spil/flue/Flue.CAB
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {F00F4763-7355-4725-82F7-0DA94A256D46} (IncrediMail) - http://www2.incredimail.com/contents/setup/downloader_sp1/imloader.cab
O16 - DPF: {F6A56D95-A3A3-11D2-AC26-400000058481} - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/danskesikker/DB/DanskeSikker.cab
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation Service (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
O23 - Service: iPod Service (iPodService) - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
Avatar billede arlet Juniormester
27. juni 2005 - 19:52 #17
Så er din log ren.

Efter sådan en tur er det altid en god ide og rydde op i dine systemgendannelses filerne.
Deaktiver systemgendannelse ( http://www.arlet.dk/systemgendannelsen.htm ) - genstart din computer - aktiver systemgendannelse.
Og så skal du også lige skjule dine filer og mapper igen, så du ikke ved en fejl kommer til at slette en vigtig fil.
Det gør du samme sted, hvor du satte det til at vise alle filer, denne gang vælger du bare: Vis ikke skjulte filer og mapper.

Generel oprydning: http://www.arlet.dk/oprydning.htm

For at beskytte dig mod snavs har jeg lavet en sikkerhedspakke,
som du kan hente her : www.arlet.dk/pakke.htm
Avatar billede mrssanta Nybegynder
28. juni 2005 - 07:45 #18
æTusind tak for hjælpen Arlet, du er bare fantastisk!

Hugs Lene