Avatar billede chalde Seniormester
26. juni 2005 - 14:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Max emailstørrelse

Hejsa!
Nogen der ved hvad max-størrelsen på emails må være (udgående) hos cybercity?
Avatar billede levich Nybegynder
26. juni 2005 - 15:29 #1
Nej, men her http://www.cybercity.dk/_files/abonnementsbetingelser/ccp_adsl_betingelser_2_0.pdf står der at din indbakke er på 10 Mb.

Jeg antager at du ikke har cybercity nu, fordi så kan du jo blot prøve at sende filen afsted og se hvad der sker?
Avatar billede levich Nybegynder
26. juni 2005 - 15:34 #2
Hvor stor en fil vil du sende afsted? Jeg kan få en kammerat til at teste, hvis du vil?
Avatar billede boxer Nybegynder
26. juni 2005 - 15:35 #3
Størrelsen er vel afhængig af hvor stor indbakke nmodtageren har.
Avatar billede levich Nybegynder
26. juni 2005 - 15:43 #4
Han kan godt sende en email på lidt over 7 Mb til mig. Det har vi lige testet.
Avatar billede chalde Seniormester
26. juni 2005 - 15:55 #5
Lækkert.
Og jep, har ikke cybercity. Skulle lige undersøge det for en ven (som ikke lige sad ved sin computer).
Levich - smid et svar. Han skal bare kunne sende 5mb, så over 7 er helt iorden.
Tusind tak for hjælpen.
Avatar billede levich Nybegynder
26. juni 2005 - 15:59 #6
svar
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2005 - 22:11 #7
jeg vil anbefale at hvis du skal sende en fil afsted så brug http://www.yousendit.com/

det er gratis.. og det kan sende link til ens mail.. og ja... ritig genialt.. jeg bruger et tit uden problemer.. og har en god internet opkobling på melem 100 og 200k/s med min 1mbit
Avatar billede chalde Seniormester
28. juni 2005 - 16:27 #8
dk-raven -> Det vil jeg tage et kig på. Ser ret fornuftigt ud til større mails.