Avatar billede elvis77 Nybegynder
24. juni 2005 - 20:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lifebook PIII 600MHz med skærm problemer

Jeg har fået en gammel Fujitsu-Simens lifebook. Når jeg tænder for den så kommer der ikke noget fornuftigt på skærmen, den har forskellige blåfarver der afogtil bliver lusere, næsten hvid. Maskinen kører ellers helt fint og virker udmerket med en ekstern skærm. Hvis der hadde været problemer med flexkablet til skærmen så ville vel problemet måske ha endret seg ved at bevege på skærmen, men det gør det ikke.
Er der nogen der har en ide til hvad der kan være galt?
Avatar billede donby Nybegynder
26. juni 2005 - 12:38 #1
det lyder som om skærmen er stået af, hvis dette er tilfældet er det et stort problem, da rep af bærbare skærme næsten koster mere end en ny comp. Du skulle nok få en prof til at kigge på det og evt komme med et bud på en rep. Hvis det er ny skærm der skal til skal du nok forberede dig på et chok mht. prisen for rep
Avatar billede elvis77 Nybegynder
27. juni 2005 - 12:34 #2
Skærmen har været byttet af den tidligere ejer, så den skulle være i orden. Har undersøgt litt, og denne modellen har løst grafikkkort, så det kan måske være noget med det. Plukker lortet i fra hverandre i dag for at kikke litt nærmere efter.
Og dele til laptop/notebooks kan man købe rimligt på ebay i tyskland...
Avatar billede elvis77 Nybegynder
28. juni 2005 - 11:52 #3
Pluket den fra hinanden og samlet den igjen, så nu kører det. Fik ingen deler tilbage, så da er jo alt godt...