Avatar billede vexer Nybegynder
24. juni 2005 - 01:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny Sony Reklame

Er der nogen der ved hvilken sang/musik stykke der bliver brugt i den nye Sony reklame.

Den reklame jeg tænker på er den hvor de alle sammen tåger rundt og optager med et videokamera, for så at finde et eller andet sted (en bus eller en tilfældig lejlighed) til at afspille cd/dvd'en i?

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede vexer Nybegynder
26. juni 2005 - 23:01 #1
Er der virkelig ingen der kan hjælpe?
Har fundet ud af at den vist nok er for Sony DVD handycam eller noget i den stil.
Avatar billede vexer Nybegynder
03. juli 2005 - 01:26 #2
nå det ser ikke ud til at der er nogen der kan hjælpe :( øv øv