Avatar billede sbahn Nybegynder
21. juni 2005 - 10:41 Der er 1 løsning

TCP/IP-indstillinger i Windows ME

Hej,

Jeg skal via telefon hjælpe en ven med at oprette forbindelse til internet. Computeren kører Windows ME, og udbyderen er TDC.
Jeg tror, det eneste, der skal gøres er at ændre TCP/IP-indstillingerne til dynamisk IP, men hvordan er det lige, man gør det i Windows ME?
Skal der ændres andre indstillinger?
På forhånd tak.
Avatar billede kenp Novice
21. juni 2005 - 21:58 #1
start ->kør ->winipcfg

Der kan du se om den har en ip-adresse.. ellers højreklik andre computere ->egenskaber ->der burde du kunne finde det sted hvor du sætter den til at få en ip-adresse automatisk