Avatar billede cplus Nybegynder
21. juni 2005 - 10:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Stille installl af CAB FIL?

Jeg sidder og leder, leder, leder på nettet, men jeg kan simpelthen ikke finde noget svar.

Så nu spørger jeg jer. Er der måde hvorpå man kan gennemføre en "SILENT" installation?

Jeg er rimelig træt af at min cab fil spørger hvor jeg skal installere programmet, selvom jeg angiver mit install biblioteket i min inf.

Er der nogen måde hvorpå den kører silent?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. juni 2005 - 10:40 #1
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. juni 2005 - 10:40 #2
PS.der kommer ingen mails fra Eksperten iøjeblikket pga. fejl fra E's side så der ka gå lidt tid inden der blir svaret...
Avatar billede cplus Nybegynder
21. juni 2005 - 10:45 #3
ja ja ja...
Avatar billede cplus Nybegynder
21. juni 2005 - 12:03 #4
Til alle med interesse :

wceload /noaskdest <cab-file>

Ellers kig på MSDN efter resten parametrene.

Oh majsmarken.
Jeg håber virkelig du har god tid, siden du har masser af tid til at se på åbne spørgsmål oprettet af mig.. TAKE A BREAK!